woensdag 9 augustus 2017

Mijn Zoektocht naar nog meer leuke Hobby,s

Ik ben altijd op zoek naar leuke hobby,s ..
Kleuren is nog steeds mijn passie hoor en hier zullen ook altijd reviews over geplaatst worden ... maar toch merk ik dat ik soms iets anders wil dan alleen kleuren ... Vandaar deze pagina erbij 😂😂

Wie weet krijg jij er op deze manier ook een leuke hobby bij 😃



Paint bij Stickers Vogels en Meesterwerken
DIY pakket Mandala stenen Schilderen 
Bullet Journal + Crash course 
Handlettering & doodles  + Handlettering & Doodles Werkboek 
Complete set Handletteren+ Oefenblok
Colour Your Life / Kleurdagboek  !
999 vragen aan jezelf 
Collage voor volwassenen!
Love Origami!
Elke dag een droom
Workshop Brushletteren 
Elke dag een letter 
Mijn Bullet Journal Toolkit + Mijn bullet Journal Stencils
Elke dag een vraag  !
Wachtwoorden - BBNC Uitgevers
Mijn Bulletjournal Stickers - BBNC Uitgevers
999 vragen aan je partner
Mijn bullet journal set van 3 bujos
Elke dag een foto - BBNC UItgevers
Planner  BBNC Uitgevers / MUS Creatief
50 Interieurtips - BBNC Uitgevers
Mijn Bullet journal Stempels / Mijn bullet journal Washitape,s  BBNC Uitgevers / MUS Creatief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten