woensdag 9 augustus 2017

Paint by Stickers Vogels en Meesterwerken



Van BBNC Uitgevers kreeg ik de boeken Paint by Stickers Vogels en Meesterwerken Thuisgestuurd ... Dank jullie wel hiervoor ...

Mijn reis op zoek naar een leuke hobby naast het kleuren πŸ‘ŒπŸ˜Ken je het gevoel in een heuse kleurdip te zitten? Nou ik wel ... 3 weken lang wist ik gewoon niet waar ik zin in had om te kleuren...
Ik was op een bepaald moment zelfs even bang dat dit het eind zou zijn ..Tot ik iets tegen kwam en dacht Hmmm miss is dit ook iets leuk om te doen ... Even iets totaal anders dan in een potlood te klimmen ....










In dit geval kwam ik 2 boeken tegen Paint By Stickers Meesterwerken en Vogels ....Nee nee het heeft niks met Schilderen te maken .. Jullie weten toch dat een kwast en ik niet samen gaan πŸ˜‚
Dit zijn 2 boeken waar je dus  vogels of kunst  gaat plakken met stickers... Omdat het beide Stickerboeken zijn heb ik besloten om hier 1 review van te maken ....





Je hebt dus een plaat voor je liggen met allemaal cijfers.. In het boek staan dus verschillende vellen met stickers .. Bij alle vellen word duidelijk aangegeven voor welke plaat hij bedoelt is ..Zo heb je keuze uit 10 soorten vogels of kunstwerken .. De stickers zijn van klein tot groot formaat ....En stickeren maar... En uiteindelijk heb je dus een mooie plaat gestickert...
Ik was al aan het stickeren toen ik er achter kwam dat ik vergeten was om een plaat te showen zonder stickers .. Volgens mij is het wel al duidelijk wat dit zou worden ..



Ik besloot dus om de Roodkopspecht te maken ... Eerst vroeg ik me wel af of het Uberhaubt wel iets voor mij zou zijn.. Maar geloof  het of niet .. Het is echt rustgevend...  Want al snel was ik met de toekans bezig.. Af en toe lijkt het alsof een sticker niet past maar ben bang dat dit volledig aan mij ligt hoor.. Er zitten namelijk echt priegel kleine stickers bij waarbij je echt in de knoop komt met je vingers πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚...






Eigenlijk kan ik wel uren schrijven hoe leuk het is om te stickeren ....Maar eigenlijk moet je het zelf eens ondervinden .... Bovenstaande platen komen uit het boek Paint by Stickers - Vogels

En onderstaande dus uit het boek Paint bij Stickers -Meesterwerken


Voor in het boek staan de voorbeelden en Tips ..
Of ik dit boek Aanraad? Ja... zeker weten.. Het is leuk om op een andere manier even ontspanning te hebben voor mij ... En ja ik zal zeker weten even stickeren wanneer het kleuren me even teveel word .. Wie weet ook iets voor jou?

Deze boeken zijn te bestellen bij bol.com Voor de vogels gebruik je deze link

En meesterwerken  Beide boeken kosten 10,99 per stuk  Beide vandaag besteld morgen in huis ;)








Deze review bevat producten die door een uitgeverij of bedrijf zijn opgestuurd,
dit heeft echter geen enkele invloed op mijn  mening.



5 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit zeg! maar wat je zei priegel priegel hihihi leuke revieuw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel leuk. Maar ik vind dat de stickers zo slecht passen, vooral bij het vogelboek. Ik heb ze beide maar ben gestopt omdat ik daar niet tegen kan. Perfectionist πŸ™„

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me wel leuk...maar ikzelf ben nog in het kleuren vast hihi...veel plezier met het stickeren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou zoiets ook leuk zijn voor mensen waarbij hun fijne motoriek niet goed ontwikkeld is? Of is het daar te precisie werk voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er staan lijnen op de plaat zelf ... ik denk wel dat het geschikt is ... al zitten er ook wat kleine stickers tussen waar ik soms best moeite mee had .. maar het overheerst niet

      Verwijderen