woensdag 1 mei 2019

Mijn Bullet Journal Stempels en Washitape - BBNC UItgevers

Van BBNC Uitgevers / MUS Creatief  kreeg ik de Mijn Bullet Journal Stempels  en Washitape thuisgestuurd Dank jullie wel ...


De stempels bevatten een inkt kussen een Acrylblok (waar je de stempels op kan drukken om te stempelen en 3 vellen stempels ....

Denk hierbij aan dagen to do lijstjes ,Text, balonnen waar je iets leuks of grappigs in kan schrijven ... echt een super leuke Starterskit ....
De stempels zijn trouwens heel makkelijk schoon te maken met een babydoekje ...

Helaas heb ik niet alle stempels kunnen gebruiken maar weet zeker dat er voor ieder wat wils in dit pakket zit ..

Helaas Vloeide het inkt wat uit van de Stempelkussen in mijn Bujo ... In eerste instantie was ik er wat teleurgesteld over  en heb op de andere zijde een andere inkt gebruikt  en dat was gelukkig wat minder.... maar nu het plaatje af is vind ik het niet meer hinderlijk ...
Ben erg tevreden met deze set ... Ja ja als Bujo gebruiker raad ik hem aan .....
Je kan er alle kanten mee uit ...

Deze stempelset is verkrijgbaar via MUS Creatief  voor 14,99





Ondertussen kreeg ik ook een set Washitape,s thuisgestuurd .... (hier hebben we natuurlijk nooit genoeg van he) 😂💪





.
Ze zitten in een handige  doorzichtige koker  Deze set bestaat uit 15 rolletjes Washitape  die ten alle tijde te gebruiken zijn in je bujo ... Deze set bevat dagen , cijfers bloemen pijlen texten etc etc etc ... Ik heb de dagen en de bloemen gebruikt om mijn week op te fleuren .. Maar zal ze veel vaker gebruiken ... ...

Deze set is te bestellen via Bol.com voor 12,99
























Samenvatting
Deze stempels zijn ideaal voor gebruik in je bullet journal of planner. Het bijhouden van een bullet journal kan een heel karwei zijn maar met deze Mijn Bullet Journal Stempels geef je je bujo gemakkelijk een beetje flair, stijl en structuur. Het is een set met talloze stempels voor die dingen die je keer op keer kunt laten terugkomen in je bujo: de dagen van de week, de maandkalendertjes, icoontjes, alarmwoorden, banieren, vlaggen en andere versieringen. Na gebruik zijn deze stempels weer eenvoudig schoon te maken met babydoekjes zonder olie of water en zeep. De transparante stempels zijn extra handig omdat je precies kunt zien waar je de stempel in je bullet journal layout plaatst.
Deze set bevat:
1 acrylblok
1 inktkussen
3 vellen met transparante stempels































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten