zaterdag 22 september 2018

Mijn Bullet Journal stickers - BBNC Uitgevers

Van BBNC Uitgevers kreeg ik Mijn Bullet Journal stickers thuisgestuurd …. Dank jullie wel
hiervoor💜💜

Eigenlijk zegt de naam het al ..Dit boekje zit boordevol  Stickers die je kan gebruiken in je Bujo.. Van Slingers tot Eenhoorns , Labels, Frames, Lijntjes, Dagen ,Weken , Maanden .. echt teveel om op te noemen …. Ideaal voor iemand die niet zo Creatief is kwa Tekenen dus 💪💪😉






Wat mij echter op viel was een doordringende geur van lijm.. Dit vond ik zelf best onprettig.. Maaaar hier merk je niets meer van als je eenmaal de sticker in je Bujo hebt geplakt! Het boekje zal blijvend een luchtje houden dus …


Maar in dit geval gaat het dus om de inhoud toch?En je ruikt er tenslotte niets meer van als je de sticker in je budjo hebt gepakt …



Ik heb besloten om in mijn Mus Bujo wat test stickers te plakken…Als eerst heb ik een label geplakt . Hier stond de maand April op benoemt maar daar heb ik dus Netflix overheen geschreven …. Dit omdat de Blanco labels die er wel inzitten helaas te klein zijn voor lange woorden ..

De stickers die er in staan verschillen van groot naar klein … en verschillend van papier tot een glad soort plastic achtige stickers... Tuurlijk zitten er ook wat mindere stickers die ik niet zo leuk vind  maar dat komt ook wel weer ten goede 😀

Ik zelf was toch wel wat angstig voor de helder witte stickers.. Stond dat wel bij mijn Bujo die Creme achtig papier heeft? …. Ondanks me angst vind ik het onwijs gaaf staan …. 


Hieronder enkele voorbeelden van de stickers die o.a in het boekje staan …. Ik raad hem zeker aan .. Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor 9,99 
En dat is het hem dik waard 







 Productbeschrijving

Goed, je hebt je bujo ingericht. Alles wat je erin wilt hebben, staat erin. Het enige wat je nu nog nodig hebt, zijn wat handige hacks om het bujo'en makkelijker, vrolijker en overzichtelijker maken. Tadaa: bullet journal stickers.
De stickers hebben zestien verschillende ontwerpen die naadloos aansluiten bij de Mijn Bullet Journals van MUS. Gebruik de verschillende designs om orde te scheppen in je bujo-leven. Geef bijvoorbeeld elke maand tabjes met zijn eigen kleur, zodat je ze makkelijk kan terugvinden in je bujo. Of gebruik de ontwerpen voor vaste onderwerpen: noteer al je cadeau-ideeën op de vrolijke stipjes en schrijf je zakelijke afspraken op de zwarte sticky notes. Zo heb je direct overzicht wat elke notitie betekent als je je bujo openslaat. Of misschien heb je geen praktische doeleinden voor deze sticky notes, maar ben je gewoon net zo'n geek als wij en word je er blij van als je stationery bij elkaar past. Waarvoor je ze dan ook wilt gebruiken: je vrolijkt je bujo en jezelf direct op met deze echte Mijn Bullet Journal stickers.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten