woensdag 22 augustus 2018

Elke dag een vraag!

Van BBNC Uitgevers ontving ik (Ingrid) het boek Elke dag een vraag bloem waarvoor mijn hartelijke dank.


De titel van het boek verraad het eigenlijk al elke dag word je een vraag gesteld die je invult. In totaal kun je 5 jaar lang de vragen in dit boek beantwoorden op de datum komt dus steeds dezelfde vraag voorbij. Hoe zijn je antwoorden nu en over 5 jaar?


Sommige van deze vragen zijn vrij simpel te beantwoorden als bijvoorbeeld wat staat er vandaag op het menu? Welk lettertype gebruik je in je email?

Andere vragen moet je toch even over nadenken als bijvoorbeeld wanneer voelde je je voor het laatst echt gelukkig? Hoe denk je dat jouw vrienden jou zullen omschrijven?


Er staan ook vragen in die heel persoonlijk van aard zijn; wanneer heb je voor het laatst gehuild? Heeft iemand je leven erg beinvloed?

Per dag heb je ruim voldoende ruimte om je antwoord op te schrijven. Het papier is ook lekker dik waardoor de inkt van je pen niet op de volgende dag te zien is. Zelf heb ik al een aantal dagen ingevuld maar aangezien de antwoord natuurlijk best persoonlijk zijn laat ik jullie lege vragen zien.

Ben je net als mij geen dagboek schrijver maar wil je toch graag iets persoonlijks aanleggen is dit boek zeker een aanrader. De laatste tijd heb ik helaas meerdere malen mee gemaakt dat het leven zomaar voorbij kan zijn en vooral wanneer je jong bent is het dan ook een mooi persoonlijk document waardoor mensen je toch goed leren kennen. Zelf ben ik ook heel benieuwd hoe anders ik de vragen over 3 of 5 jaar beantwoord of dat het op hetzelfde neer komt.

Wil je ook aan de slag met dit persoonlijke boek kun je deze onder andere bij bol.com bestellen voor 12,50.

elke dag een vraag bloem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten