maandag 26 november 2018

50 Interieurprints - BBNC Uitgevers

Van BBNC Uitgevers kreeg ik dit prachtige boek 50  Interieurprints. Dank jullie wel daarvoor.



Dit boek bevat dus 50 Interieurprints Die je dus kan gebruiken om in te lijsten voor in je huis... Het eerste wat mij opviel aan het boek is dat alle platen op A4 formaat zijn... Erg leuk maar had het ook leuker gevonden om ze wat kleiner formaat te hebben .. A5 formaat bv...De posters zijn eenzijdig bedrukt dus je kan ze allemaal gebruiken.En wat zitten er super gave tussen.. Het Papier is 250 grams ...Dus zonder het papier te scheuren kan je je platen verwijderen uit het boek...






Zelf heb ik 1 op de Babykamer gezet.. Dit is de wereldkaart .. Mijn man is Zeeman en vond de wereldkaart  wel heel bijzonder om voor onze Babykamer te gebruiken  ...






Toch viel mijn oog ook op een andere plaat De vrouw die danst . Toen ik de plaat zag was ik op slag verliefd.. Hier wil ik zeker weten wat mee gaan doen.....


En zo staan er talloze platen in dit prachtige boek .  In kleur in grijstinten denk dat iedere Mood wel aan bod komt... Zo kom je prachtige Landschappen tegen maar ook foto,s met Bloemen, en van Ouderwets tot Modern .


Dus  voor ieder wat wils.... ... Verveeld je plaat in je lijst dan hoef je niet eerst te shoppen voor een nieuw schilderij  Wat vaak erg duur is ... Maar kan je gewoon dit boek erbij pakken want er zitten tenslotte nog 49 stuks in... Het papier is vrij dik en zijn gemakkelijk te verwijderen uit dit  boek...












Misschien een leuk idee voor BBNC Uitgevers dit ook te ontwerpen voor de Bullet journal gebruikers 😋😄 Maar dan alles klein Formaat 😉😂
Ik vind dit boek in ieder geval prachtig en toch ergens ook zonde om alles los te maken ..Want vind de platen nog net even te mooi allemaal ... Miss dat ik nog iets voor de gang wil gaan doen.. ideeen genoeg in ieder geval ....


Vind de platen uit dit boek erg leuk ... Kijk maar eens mee
Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor 14,99



Beschrijving van het internet

Voeg een vleugje stijl toe aan je interieur met deze 100 instant wall art posters. Schilderijen, foto's en posters zijn een dure aangelegenheid, maar met deze hippe, kleurrijke, stijlvolle prints heb je een betaalbaar alternatief in handen en geef je je interieur net dat beetje extra schwung. Lijst ze in of plak ze direct op de muur en combineer verschillende prints tot een mooie verrassende compositie op de muur. De posters zijn gemaakt door veel verschillende illustratoren en fotografen waardoor en veel verschillende smaken in het boek gecombineerd zijn en er voor iedereen wel wat bij zit. De posters zijn gemakkelijk uit de lijmrand te scheuren en zijn dubbelzijdig bedrukt waardoor je keuze hebt uit extra veel designs. * De posters worden dubbelzijdig gedrukt op 250 grams tweezijdig sulfaatkarton














Miss ook leuk om te weten .. Er is ook een soort gelijk boek maar dan met Babykamer Prints!!! hoe leuk is dat!!! Dus ben je Zwanger of wil je gewoon je Babykamer opfleuren dan is dit ook echt iets voor jou!!!En  is natuurlijk te bestellen bij Bol.com 12,99











Geen opmerkingen:

Een reactie posten