zaterdag 8 december 2018

Watermerk in je kleurplaat


Nu ga ik even iets heel vreemds doen zullen jullie denken ik ga namelijk even wat vertellen over een andere hobby. Kennen jullie Diamond Painting dit is een soort kleuren op nummer waarbij je kleine
steentjes (diamantjes) op een patroon plakt.



Deze foto is trouwens wel van mij zelf voor daar twijfels over komen.

Nu hoor ik jullie denken wat heeft dit met kleuren te maken? In eerste instantie eigenlijk niets maar nu heb ik gezien op internet dat kleurplaten omgezet worden naar een Diamond Painting zonder toestemming van degene die de plaat gekleurd heeft. Het zou erg jammer zijn als dit met jullie platen zou gebeuren natuurlijk. Dus wil ik jullie een tip geven wanneer je een plaat in een openbare groep plaatst zorg dan dat er een watermerk in staat.



Op internet kun je gratis programma’s vinden om dit mee te doen zoals bijvoorbeeld Windows border maker. Hiermee voorkom je dat iemand met jouw plaat aan de haal gaat. Want laten we eerlijk zijn hoewel het een eer is als iemand jouw plaat zo mooi vind om er een diamond painting van te maken het blijft vervelend als dit zonder toestemming gebeurd.

Ook kan je dit natuurlijk met verschillende apps via je mobiel doen .. 1 van die Apps heet Addwatermark
Je kiest je foto en daar zet je je naam bij ... En zo weet jij altijd zeker dat jou werk goed beveiligd is 👍Je kan het best even verschillende Apps proberen zodat je zelf even uitvind wat het fijnst voor je werkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten