zondag 18 november 2018

Wereld van Bloemen - World of Flowers - Johanna Basford !

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek Wereld van Bloemen van Johanna Basford thuis gestuurd ....
Dank jullie wel hiervoor 😇😄

Eigenlijk verklapt de naam het al dit boek staat boordevol bloemen , Vlinders die wij mogen kleuren! En wat zal ik me hier in vermaken .. Sommige platen deden me wel wat denken aan platen uit haar eerdere boeken Maar dan met een andere uitwerking...

.. De voorkant van het boek straalt al heel mooi uit ... En het papier is wat Creme.. Maar zoals we gewend zijn van BNNC Uitgevers is het papier echt super! En voor veel Materialen geschikt.. Kijk echter uit met Alcohol Markers want die drukken namelijk wel erg door! ....


Zelf ben ik aan de slag gegaan met 2 platen beide met Aquarell potloden van het merk Caran D,ache Supracolor en de achtergronden met de Neocolor2 .. Wat wat werkte dit fijn zeg ....

Natuurlijk kan je besluiten natuur getrouw je platen in te kleuren, maar je eigen draai er aan geven is ook geen probleem ....

 Bij de eerste plaat had ik ff een blackout en heb ik de hulp ingeroepen van de groep ... Hier kreeg ik de raad de achtergrond te doen met Geel Oranje of Rood... Was zelf niet helemaal tevreden over het rood erin verwerkt maar  voor een eerste keer toch aardig gelukt toch?


De 2e plaat die ik heb gekleurd was de plaat aan de andere zijde... Wist eigenlijk direct dat ik het tegen overgestelde wilde doen van de andere zijde... En dit ging een stuk makkelijker... En ben ontzettend tevreden met de plaat 😉😂


















Zoals ik al melde staan er weer prachtige platen in dit boek .. Dus houd je van bloemen net als ik dan is dit boek zeker wat voor jou .... Mocht je liever inzage van het boek willen of liever een Tutorial neem dan eens een kijkje via de volgende link ...


Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor 14,99

Het leek mij voor een keer heel leuk hulp in te roepen van de groep .. Om een aantal gekleurde platen te showen hier op de blog.. Dit om jullie ook een inzage te geven van bepaalde gekleurde platen 😄.  En wat zijn er al  prachtige platen ingestuurd ...vind je niet?




Gekleurd door JS Boom 
Gekleurd door JS Boom 























Gekleurd door Chantal van den Dool 
Gekleurd door Chantal van den Dool 


Gekleurd door Ell Daniels

Gekleurd door Ell Daniels






Geen opmerkingen:

Een reactie posten