zaterdag 24 maart 2018

Elegant Angels - Creative Haven !

Ook kreeg ik het boek Elegant Angels van de Kleurboeken-winkel thuisgestuurd ... Dank jullie wel💚
Zoals ik de vorige keer al vertelde kreeg ik dus 2 boeken thuisgestuurd ...

Zoals jullie gewent zijn is dit ook weer een enkelzijdig bedrukt kleurboek en iedere plaat bevat een perforatierand zodat je de plaat er makkelijk uit kan scheuren ... Ik zelf houd liever de platen in mijn boek .. Maar het is wel super handig voor mensen die hun plaat in willen lijsten ...
het is een prachtig boek met boordevol Engelen ...Engelen op de maan , Engelen met kindjes , Engelen met muziek instrumenten en ga zo maar  door .. Eigenlijk is het teveel om op te noemen Want je hebt keuze uit 30 platen! Kijk maar eens via het volgende Filmpje...








Mijn eerste plaat heb ik met Pastel tinten van de Action Markers gekleurd ...En wat ging dit fijn .. Het liep niet overdreven uit het was echt fijn hier eens weer mee te werken ... Trouwens het is wel verstandig om even een velletje papier onder de plaat te leggen tegen bescherming van de andere plaat ... Alcohol markers drukken ten alle tijde door ....Vind hem kwa kleur subtiel maar toch ben ik heel erg tevreden ....







Plaat 2 die ik heb gekleurd wist ik direct van  dat ik die wou kleuren .. Het enige wat me tegen ging staan was de rand om het meisje heen wist niet echt wat ik ermee moest .. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het een ontzettende mooie lieve plaat is ... Deze plaat heb ik met Aquarel potloden van Stabilo gekleurd en de rand uiteindelijk een glitter Gelpen ...

Al met al vind ik het een super mooi boek met prachtige Engelen .. Ja ik raad het boek dus ook aan ...
Dit boek is te bestellen bij De Kleurboekenwinkel.online voor 8,95

Mocht je meerdere boeken bestellen krijg je altijd super leuke kortingen ... Neem maar eens een kijkje op hun site ;)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten