vrijdag 8 september 2017

Het enige echte Mandala kleurboek Artist's Edition

Van BBNC Uitgevers mocht ik Het enige echte Mandala kleurboek Artist's Edition  reviewen .. Dank jullie wel hiervoor...

Velen van jullie kennen vast de enige echte mandala kleurboeken wel .. Of het nu deel 1 of 8 is .
Veel van jullie zijn volgens mij wel in het bezit van een bepaald deel..
Tussen de wandelgangen door werd er wel eens aangegeven Dat er een soort van artist edition moest komen  bestaand uit dikker papier en enkelzijdig gedrukt ....
En of BBNC hier handig op in heeft gespeeld ...





 Kort geleden kwam dit prachtige boek uit ... Juist ja een Artist Edition! 48 Prachtige mandala,s om in te kleuren ! En wat is hij gaaf! ... Alle platen zijn enkelzijdig gedrukt..De uitstraling van de kaft is super... En zeer stevig..De rug van het boek is mooi afgewerkt met een zwarte lint en gouden letters ..
Oké oké hij is wel iets kleiner dan de bekende Mandalaboeken 26x26 cm... Maar dat heeft totaal geen hinder bij mij .... Het kwaliteit papier is weer super ... En omdat velen een boek wouden waar ook met Markers in gekleurd kon  worden heb ik besloten dit toen direct te testen met markers ...


De eerste plaat heb ik dus gekleurd met Huidskleur tinten van het merk Promarkers.. Had nog nooit een mandala gezien in Nude kleurtjes dus gokte erop dat het leuk zou worden ....
En ben best tevreden over het resultaat ... En aan jullie reactie,s te zien op de groep jullie ook 💪
Op een bepaald moment kwam ik er achter dat ik helemaal vergeten was een blaadje te leggen achter de plaat invm doordrukken ... Maar gelukkig was er niks te zien aan de andere plaat zie foto .....Al durf ik het risico  niet weer te nemen bij een volgende plaat ....Maar dit zegt toch wel al heel veel over het kwaliteit papier ....


Mijn 2e plaat die ik heb gekleurd was met Stabilo.. Kreeg de kleurtjes van mijn  buddy Lissette....Ook dit ging weer heel fijn met Stift .

Kwa inhoud van de platen kan je her en der een bekende tegenkomen ... Zoals onderstaande plaat ... We spelen hier op de groep handig op in , zodat er veel leden mee kunnen doen aan de maandopdracht ..die we sinds kort op onze groep organiseren.... Dus ja je kan hier en daar een bekende tegen komen ...Maar dit proberen we steeds te melden wanneer er een opdracht komt ...





En ja ik raad dit  boek aan ! Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor 14,99 Vandaag besteld morgen in huis 😃

















Informatie van het internet : Mandala's zijn het favoriete onderwerp van volwassenen om in te kleuren. Ze vormen een bron van rust, wijsheid en meditatie en het inkleuren van mandala's heeft dan ook een haast meditatief effect. Maar door de bijzondere details en prachtige geometrische figuren zijn mandala's ook gewoon heel leuk om in te kleuren. Ze zorgen ervoor dat je je dagelijkse beslommeringen even achter je kunt laten en dat je je creativiteit de vrije loop kunt laten. Het is dus geen verrassing dat de mandalakleurboeken ongekend populair blijven onder de fanatieke en beginnende kleurders. 'Het enige echte mandakleurboek voor volwassen - artist's edition' bevat 48 nieuwe, gedetailleerde mandala's, enkelzijdig bedrukt op 200 grams papier, wat het boek geschikt maakt voor een verscheidenheid aan materialen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten