maandag 4 september 2017

Tijdperk / Tidevarv + winactie !


Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek Tijdperk van Hanna Karlzon thuisgestuurd !!!Dank jullie wel.
Waarschijnlijk kennen jullie het boek wel onder de Naam Tidevarv..
In dit boek neem Hanna je mee op reis door de seizoenen...

Je komt platen tegen die iets met Helloween te maken hebben maar ook leuke platen die een tikkeltje Kerst of Pasen met zich mee dragen ...En natuurlijk mogen we hanna haar prachtige bloemen ook niet vergeten ..Want die staan er weer eens super veel in heerlijk!!!!

Het boek is zachtgeel en heeft weer een mooie linnen rug ....een mooie collectie samen met de overige boeken die hier al in Nederland zijn uitgebracht ....





De eerste plaat die ik heb gekleurd uit dit boek is de plaat met de heks ... Deze heb ik gekleurd met een Chinese merk potloden .. En dit kleurde weer zeer fijn op het papier .... Moet jullie wel zeggen dat het papier net zo is als de overige delen .. Het is goed dik en volgens mij pakt iedere potlood het wel goed op dit papier ....

De 2e plaat die ik uit dit boek heb gekleurd was best  een pittige klus ik heb me hier beperkt tot 4 kleuren en uiteindelijk zwart voor de achtergrond... Voor deze plaat heb ik de Staedtler Fineliners gebruikt ...




En voor de achtergrond een zwarte stift... Dit alles drukte niet door ... Dusss yes dit boek is weer voor super veel materialen beschikbaar!!! De platen die hier in staan zijn weer stuk voor stuk prachtig echt een aanrader!!!! .... Let wel op wanneer je markers wilt gebruiken want die drukken dus vrijwel altijd door ...







Ik kan wel uren over dit prachtige boek vertellen maar raad jullie aan dit prachtige boek zelf aan te schaffen ... of ownee wacht ... Ik heb hem dubbel!!!!

Dus wat dachten jullie van een win en like actie?
** Like onze Pagina
** Word lid van onze groep 
Indien je dit alles al hebt gedaan zouden we het super vinden als je een paar vrienden zal uitnodigen die ook kleuren ...
En natuurlijk mag het delen van dit bericht altijd!!!!

Indien je hier niet aan mee wilt doen kan je dit boek natuurlijk ook bestellen bij Bol.com voor 14,99 dan heb je hem morgen direct in huis ;)

Ben je benieuwd naar de overige boeken die ik heb mogen reviewen?
Klik dan even via de links naar de reviews ....

Ochtendgloren  - "Magisk Gryning" Hanna Karlzon
Dagdromen- Dagdrömar Hanna Karlzon
Zwoele Zomeravonden - Sommarnatt


Beschrijving van het internet : In 'Tijdperk' neemt Hanna Karlzon je mee op een avontuurlijke reis door de vier seizoenen. Dwaal mee door een prachtige fantasiewereld gevuld met droomachtige bossen, fleurige bloemen, gedetailleerde dieren en insecten en krachtige vrouwen. Vang elk seizoen in de mooiste kleuren, van het diepste groen van de lente tot het koudste blauw van de winter. Kun jij ontdekken bij welk seizoen elke tekening hoort?

Hanna Karlzon is een illustrator uit Umeå, Zweden. Ze is de auteur van de wereldwijde bestsellers 'Dagdrömmar', 'Sommarnatt' en 'Magisk Gryning' die als eerst zijn uitgegeven in Zweden. Ze haalt haar inspiratie vooral uit de natuurlijke wereld die haar studio omgeeft in Noord-Zweden en uit haar eigen verbeelding. Hanna houdt ervan om bloemen, bossen, huizen en dieren te tekenen en gebruikt het liefst Oost-Indische inkt. Ze voegt bovendien graag een vleugje art-nouveau, een snufje punkrock en een scheutje design uit de jaren '70 toe aan haar werk.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten