zondag 10 september 2017

Beautiful Nature


Van Huelish.com kreeg ik het boek Beautiful Nature Thuis gestuurd ..Thank you!!!


Toen ik dit boek thuis kreeg was ik helemaal verkocht aan de platen die in dit boek staan ...
Wat zijn ze mooi!!....
Alleen hoe word dit gekleurd? Moet jullie eerlijk bekennen dat er voor in het boek een uitleg staat hoe een Grayscale te kleuren ... Alle platen zijn enkelzijdig gedrukt.. En het papier werkt fijn is wat glad maar voor veel materialen geschikt juist ook omdat het enkelzijdig gedrukt is ...

Dus ik in aanslag met potloden en kon wel janken ... waarom lukt dit me toch niet  om het gewenste resultaat te krijgen ... zoals je ziet is de eerste plaat een ravage geworden ...
ik heb de inzicht niet om dit tot een mooi geheel te laten komen ... Op naar de volgende ... Ik heb me zelf in de veilige modus gesteld en Ben gewoon met potloden verder gegaan omdat ik her en der las dat je hiermee toch het mooiste resultaat behaalde ....


Over mijn 2e plaat ben ik iets meer tevreden dan de eerste maar ook dit leverde frustratie op.. Ik krijg het behaalde resultaat gewoon niet wat ik op alle groepen zie ... En vind het sow mooi!!! Ja het is een supergaaf boek .. en ja ik geloof stellig dat hier liefhebbers voor zijn Dus Ja voor de Grayscale liefhebbers raad ik hem zeker aan wanneer je van natuurlijke platen houd .. denk hierbij aan bloemen planten ,strand etc etc etc
Ondanks dat ik het niet kan kleuren is het een prachtig boek...Die voor nu in de kast komt te liggen maar wie weet ooit het lef voor weer vind om het toch weer te proberen ... Of toch maar eens een keer een Workshop volgen...






Alhoewel ik er achter ben gekomen dat Grayscale toch niet mijn ding is ..Vond ik mijn tweede plaat het leukst gelukt...En nogmaals ik raad hem aan.
Voor de mensen die toch meer ervaring hebben met dit soort platen ... En weet zeker dat er iets prachtig uit voort komt als jullie dit kleuren .... En zie ze ook graag tegemoet ... Om ze onder deze review te plaatsen zodat iedereen ook kan zien hoe het wel kan!!! Dit mogen jullie sturen Via Perfectsweetcolors@hotmail.com o.v.v Beautiful Nature

Mocht je wat meer inspiratie willen kwa dit boek dan raad ik je even aan naar Huelish.com te gaan voor meer inspiratie.. Hier kun je per plaat een prachtig overzicht vinden van platen die al gekleurd zijn ...


Dit boek is te bestellen bij Amazon


















1 opmerking:

  1. Ik vindt dat je het nog goed hebt gedaan grayscale moest ik ook aan wennen hoor en als je eenmaal weet hoe en wat dan is het erg leuk maar voor mij toch ook de niet grayscale die die ik af en toe

    BeantwoordenVerwijderen