maandag 11 september 2017

kleurkaarten om te versturen

Er zijn verschillende leuke kleurkaarten te koop. Mijn favorieten zijn toch echt wel de enige echte mandala om te versturen en de kleurkaarten die de Lantaarn uitbrengt.
Wat doen jullie zoal met de gekleurde kaartjes? Wat zijn jullie favoriete kleurkaarten??












Ik heb een aantal kaartjes al gebruik voor verjaardagen. Ik zeg er meestal niks bij dat ik ze zelf ingekleurd heb. De mensen van ons vakantiehuis heb ik bedankt met een kleurkaartje en een fles wijn.  Zie hieronder het resultaat.
Deze kleurkaarten heb ik gekocht bij de boekenvoordeel. Ze zijn van de uitgever de Lantaarn!!  Ze zijn gekleurd met Staedtler stiften en Stabilo stiften. Wat mij opvalt aan deze kaarten is dat het papier totaal niet rult!!












De kleurkaarten van de Lantaarn zijn te koop bij o.a. Boekenvoordeel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten