vrijdag 18 augustus 2017

Welk kleurboek neem je mee op vakantie??


Over een aantal weken zal ik (Renee) ook op vakantie gaan.  En met mijn kleine meid die tussen de middag slaapt heb ik vast tijd over om veel te kleuren. Vorig jaar toen ik samen met Laila op vakantie was kon ik niet kiezen welk kleurboek ik mee wou nemen dus had ik veelste veel meegenomen om überhaupt in te kleuren. Dit jaar ga ik dat anders doen. Ik neem de handzame boeken mee omdat we best veel spulletjes mee moeten nemen. De enige echte kleurboek voor op reis, het enige echte mandala kleurboek om te versturen en van de Lantaarn de kleurkaartjes.
Ben erg benieuwd of ik me hieraan ga houden… Ik denk het niet…. 😊
Ben erg benieuwd welk kleurboek jullie meenemen op vakantie en waarom. Laat het ons weten in een reactie hieronder

1 opmerking:

  1. Ik had de A5 blokjes die 2 jaar geleden bij Action te koop waren nog in mijn kast. Heb daar 1 van meegenomen op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen