zaterdag 6 mei 2017

Vlinders - Pictura

Al mijn hele leven ben ik (Renée)  gek van vlinders. In mijn tuin heb ik een prachtige vlinderstruik en andere bloemen waar vele vlinders op af komen. Ik was dan ook mega enthousiast toen ik dit boek bij meerdere leden van onze Facebook pagina voorbij zag komen.  Ik dacht oehhh die moet ik echt hebben. 













Het is een uitklapbare boek met heeeel veeeeeel vlinders en prachtige bloemen. Op beide zijdes staan afbeeldingen van vlinders en rupsen


Op de achterzijde staat genummerd welke soorten vlinders dit zijn. Het is dan ook eenvoudig om via een zoekmachine te zoeken welke kleuren je moet gebruiken

Dit is mijn resultaat na 1 avond kleuren. Ik ben er super blij mee. Het is een enorm project om het af te krijgen. Zodra ik de hele kleurplaat af heb zal ik dit met jullie delen.
















.


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten