zondag 23 april 2017

Trolls Tijd voor kleur!

Van uitgeverij Meis & Maas kreeg ik het boek Trolls thuisgestuurd..Dank jullie wel ..

Toen ik dit boek thuiskreeg was ik heel verrast kwa de platen die er in staan ...Vroeger toen we klein waren waren er al hele leuke speel trolletjes en daar deed dit boek me erg aan denken .....


Er staan erg leuke platen in dit boek gebaseerd op de film Trolls....Van mij hadden hier wel wat meer film fragmenten in mogen staan ...Omdat de film echt super leuk is ....

In dit boek waan je in de wereld van de trolls...
De eerste plaat die ik heb gekleurd voor jullie is de plaat op de eerste bladzijde,.... Ik heb hiervoor verschillende merken stift gebruikt ...



Waaronder Stabilo, Steadtler,Bruynzeel ..
Het papier is van goede kwaliteit en het rulde niet ....En nee het drukte niet door...
Tijdens het kleuren werd ik eigenlijk al vrolijk van de plaat ....








De tweede plaat die ik heb gekleurd is echt super lelijk op de foto gekomen maar in werkelijkheid zie je de witte vlakjes niet .... Zoals je al ziet heb ik hier de glitter troll gekleurd hmm geglittert...
De bloemetjes eromheen heb ik met verschillende merken potlood gekleurd.. eigenlijk kan je het zo gek nog niet bedenken of ik heb het wel gebruikt,...






Ik ben van mening dat dit boek in trek is bij jong en oud ... 1 van mijn dochters was helemaal verliefd op dit boek en heeft hem dus voor haar verjaardag gehad ....En een plezier wat ze er aan heeft .....
Ik heb even weer een linkje voor jullie opgezocht van Youtube kwa inzage van het boek....
Ik vind het in ieder geval een super gezellige vrolijk boek ....

En ja ik raad hem aan hij is te bestellen bij Bol.com voor 10,95





Samenvatting

Tijd voor kleur is een prachtig uitgevoerd kleurboek met zeer gedetailleerde tekeningen van de filmhit van het najaar Trolls! Ga mee op avontuur met Poppy en geef kleur aan de wereld van de trollen. Met maar liefst 96 tekeningen om je nooit meer te vervelen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten