dinsdag 25 april 2017

Tropisch Regenwoud

Van BBNC Uitgevers ontving ik het boek Tropisch Regenwoud van Julia Woning... Dank je wel 😊

Julia woning kennen we  Natuurlijk al van haar dikke Dames boeken .. Alleen dit boek is heel wat anders,,, Julia heeft zich deze keer verdiep in het regenwoud en daar een prachtig boek van gemaakt ....,


Ik had hem al een aantal keer voorbij zien komen .. En moet zeggen dat de platen uit dit boek mij wel heel erg trokken...Je komt in die boek van alles tegen wat maar met het regenwoud te maken heeft ....




Er waren verschillende platen die mijn aandacht trokken maar de eerste plaat die mij vooral opviel was de bloem met de kolibri...Ik heb deze plaat gekleurd met de Prismacolor Premier .. Het papier is zoals we gewent zijn van BNNC Uitgevers,,, Het is helder wit en kwaliteit is prima... De platen in dit boek zijn trouwens enkelzijdig gedrukt dus weer voor veel materialen geschikt....









De 2e plaat heb ik de aquarel potloden voor gebruikt.. Dit van verschillende merken zoals Stabilo aquacolor , Lyra Mercurius en de Derwent Inktense .... Omdat het vrij grote vlakken zijn vind ik het erg leuk om dan met de aquarel te "kliederen".. Vind hem toch aardig gelukt .. Jullie?


Toch heb ik ook 1 minpuntje ... Nee beslist niet op de platen die zijn echt prachtig! .. Maar meer om het feit dat op iedere plaat Julia haar naam staat .,... Ik begrijp dat iemand zijn werk wil watermerken maar ben het eerlijk gezegd nog nooit tegen gekomen in een Kleurboek ...En vind het toch best jammer...Maar ach dat neemt de pret van de prachtige platen die er in staan niet weg 👌


Voor de rest is het echt een super leuk boek hoor .. Je vind er prachtige platen in van vlinders,kikkers,bloemen,het regenwoud zelf... Eigenlijk teveel om op te noemen...
Dus ja ik raad het boek zekers aan !!!
Dus ben je nieuwsgierig geworden naar dit boek dan is hij te bestellen bij  Bol.com 14,99















Geen opmerkingen:

Een reactie posten