vrijdag 21 april 2017

kleurtechnieken 20-4

Ik heb laatst bij het Kruidvat het eerste koninklijke kleurboek gekocht. Een erg leuk boek maar ja vooral een koninklijk kleurboek wil je natuurlijk wel goed kleuren.
Er staan vele prachtige juwelen in gedragen door onder andere Koningin Maxima.

In dit filmpje word getoond hoe je dit kunt doen. Hier ben ik mee aan de slag gegaan om het voor jullie te proberen. Eerst heb ik de kleuren gebruikt die zij ook gebruikt maar vond het uiteindelijke kleurresultaat toch niet echt mooi. Daarom ben ik zelf gaan experminteren met andere kleuren maar dezelfde techniek. Persoonlijk vind ik deze mooier geworden. (zie foto bijlage die moet hierbij, wel deze tekst verwijderen hé :) )



Als je Koningin Maxima gaat kleuren wil je dit natuurlijk wel goed doen. Ik bedoel maar ze is toch de koningin. Vaak is het best lastig om huidskleur mooi te krijgen. In dit filmpje worden verschillende huidskleuren getoond en hoe je deze kunt kleuren. Er word duidelijk aangegeven welke kleurnummers ze precies gebruikt.





Tenslotte zijn de haren van onze Koningin aan de beurt. Hiervoor geldt ook dat haarkleuren niet makkelijk zijn om te doen. Daarom heb ik dit filmpje genomen om te laten zien hoe je het haar kunt kleuren. Met deze filmpjes moet het toch lukken om het koninklijke kleurboek een koninklijk tintje te geven met kleuren.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten