vrijdag 21 april 2017

Budgettip Boekenvoordeel

Afgelopen weekend ben ik de stad in gegaan op zoek naar een leuke budgettip. Hopelijk zit er een Boekenvoordeel winkel  bij jullie in de buurt.Mocht dit niet het geval zijn Dan kun je bij de Boekenvoordeel ook online bestellen ... Hoe makkelijk is dat!


Ik ben erg gek van dieren. De dierenkleurboeken spreken mij dan ook gelijk het meeste aan.
Ik kwam dit boek tegen:
Dieren Kleuren. Er zitten in dit boek 36 kleurplaten met maar liefst 250 verschillende dieren. Met uitgebreide omschrijvingen. Erg leuk. Wie oh wie heeft dit boek al. Het boek was bij de Boekenvoordeel afgeprijsd van € 14.99 voor € 6.99.












Voor de visliefhebbers ben ik ook een gaaf boek tegen gekomen voor maar € 4.99. Vissen Kleuren. Elke pagina staat er een vis die je na kan kleuren. Of je eigen creatie van kan maken.

Wie heeft dit leuke boek???

Ik hoop dat jullie wat hebben gehad aan de budgettip van deze week!! Volgende week hebben weer een nieuwe budgettip.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten