zondag 20 november 2016

De enige echte kleurkerstkaarten voor volwassenen

Jacqueline vroeg mij of ik haar wou helpen om een review te schrijven over de kerstkaarten.



.
In dit doosje zitten 20 kerstkaarten om in te kleuren, met envelop om ze op te sturen. Er zijn 3 verschillende doosjes beschikbaar Zilver, Goud en Groen

De uitstraling van het doosje is lekker vrolijk en op de kaarten staan 20 verschillende afbeeldingen die uiteraard met kerst hebben te maken.



Het eerste wat me opviel toen ik ze bekeek was dat het allemaal hele kleine vakjes waren en dus veel priegelwerk is.Maar dit weerhield mij er natuurlijk niet van om er mee bezig te zijn wat een prachtige uitdaging is dit zeg!










De kaarten zijn van stevig karton gemaakt en dus geschikt voor heel veel kleurmateriaal. Ik heb er voor gekozen om de platen met  gelpennen en fineliners in te kleuren. Omdat het  allemaal heel fijn kleurwerk is werkt dit fijner omdat je dan met een smalle punt kunt kleuren.



















Ik heb ze met veel plezier gekleurd en raad ze dus echt aan.

Dus hou jij van veel kleine vakjes om in te kleuren en wil je een uniek zelf gekleurde kerstkaart versturen dan zijn deze kaarten echt iets voor jou..



Dus zoek jij iets speciaals om te versturen als kerstkaartje ...


Dan raad ik je deze kerst kaarten echt aan ... Ze zijn te bestellen bij Allesvoorkleuren.nl voor 6,99



Groetjes Ramona


Beschrijving van het internet :De enige echte kleurkerstkaarten voor volwassenen zijn er nu in een nieuw design met 20 nieuwe kleurkerstkaarten. De doosjes met 20 verschillende, inkleurbare kerstkaarten worden afgewerkt met zilver, rood, groen of goudfolie en bevatten ook 20 bijpassende enveloppen. Elk van de drie doosjes bevat een unieke set kerstkaarten, er zijn in totaal dus 60 verschillende kerstkaarten te verkrijgen. Verblijd je familie, vrienden en collega's eens met een prachtige zelfgekleurde kerstkaart!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten