vrijdag 18 november 2016

Bijbel Kleurboek

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het  Bijbel kleurboek thuisgestuurd Dank jullie wel hiervoor.


Als ik het boek voor me heb oogt het al heel leuk ....
De voorkant is mooi fleurig en ben dan ook heel benieuwd naar de platen die er in staan ....
Wat mij als eerst opvalt is dat het papier anders (dunner) is dan de overige boeken die BBNC Uitgevers heeft uitgebracht ...

De kleurplaten zijn enkelzijdig gedrukt En je kan er met vrij veel materialen in aan het werk ....





De eerste plaat die ik heb gekleurd was een spreuk ...Hier heb ik een gouden gelpen voor gebruikt .. En ben met Aquarel kleurpotloden verder gegaan ... Vond deze erg leuk om te doen ...Ook omdat je de glans erg mooi kan zien .,.. Helaas is dat moeilijk op de foto te zetten dus heb 2 foto,s geplaatst....












De 2e plaat heb ik ook besloten om met Aquarel te doen, Omdat dit wel heel fijn kleurt op dit papier.... Dit boek staat boordevol met platen die betrekking hebben op de Bijbel....Zelf ben ik niet gelovig.. Maar vind het toch heel leuk om dit boek te hebben.... En ja er staan hele leuke platen en spreuken in dit boek!!




Onder aan deze review staan enkele voorbeelden van de platen die in dit boek staan ... 😉
Ik denk dat je veel plezier aan dit boek kan hebben .... Dit boek is onder andere te bestellen bij Bol.com voor 12,50









Beschrijving van het internet : Vier je geloof en je creativiteit met het verrassend bevredigende plezier van kleuren. Wanneer je de prachtige, gedetailleerde illustraties in dit boek vult met kleur, zul je urenlang kalm en bedachtzaam vermaakt worden. Personaliseer je favoriete scènes en geschriften - van de Genesis tot Jona en de grote vis - volgens je eigen inzicht en kracht terwijl je je focust op de pracht van de verzen. Het boek is enkelzijdig bedrukt op hoogwaardig papier, zodat je je favorieten kunt inlijsten. Zoek elke dag even tijd om je ziel en geest te voeden met de prachtige platen en verzen uit het Bijbel kleurboek.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten