dinsdag 22 november 2016

Dromenland

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek Dromenland thuisgestuurd Dank jullie wel hiervoor..😇

Ik heb een tijdje terug ook een boek uit deze reeks mogen reviewen Pandora.
Dus was ook heel erg benieuwd naar dit boek....

De uitstraling van de voorkant van dit boek is al prachtig!!!
Dit boek bevat prachtige kleurplaten...Je waant je in een wereld met bloemen, eenhoorns, beren, en prachtige werelden ...Dit boek is al een tijdje te koop in het buitenland maar nu eindelijk is er ook een Nederlandse versie ....






De  eerste plaat die ik heb gekleurd was met kleurpotloden. Ik heb hier mijn prismacolors premier voor gebruikt en dit werkte super fijn op het papier ....
Eigenlijk heb ik geen  rare dingen ondervonden.
Moet jullie eerlijk bekennen dit is echt een prachtig boek en helemaal mijn style .. Het papier is vrij dik. En geschikt voor potlood maar ook stift....






Alleen moet ik jullie eerlijk bekennen dat ik het toch wel zonde vind om hier met stift in te kleuren .... Ben met dit soort platen gewoon een potlood mens 😊

De 2e plaat heb ik gekleurd met aquarel potloden van verschillende merken ...Ook hier heb ik geen problemen mee ondervonden tijdens het gebruik met water ....
Dus ja dit boek is geschikt voor verschillende kleurmaterialen ...

Normaal gesproken post ik een paar kleurplaten van de inhoud van het boek ... Maar in dit geval zijn er al zoveel filmpjes op Youtube te vinden. Dat ik jullie toch een link wil geven om de inhoud van het hele boek te zien ..

Wil je hem toch liever direct kopen dan is dat natuurlijk ook mogelijk bij allesvoorkleuren.nl voor 12,50 😉 Ik zeg doen!😋


*********************************************************************************

Ben je benieuwd over welke boeken ik nog meer heb geschreven?
Neem dan een kijkje via de volgende link 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten