dinsdag 11 oktober 2016

Art Nouveau Tiles - The Pepin Press

Van The Pepin Press  kreeg ik het kaartenboekje Art Nouveau Tiles thuis gestuurd. Dank jullie wel hiervoor..


Toen ik het thuis krijg gestuurd en het blokje doorbladerde, viel mij direct op dat het een heel ander soort kleurplaat zijn dan wat ik normaal kleur .... Het papier is van hoog kwaliteit en uitermate geschikt voor acrylverf, aquarelpotloden, markers, stiften eigenlijk teveel om op te noemen . 20 kleur kaarten waar je uren lang plezier aan kan beleven..
De vormen zijn heel apart..
En zie er ook best tegenop om er in te beginnen..
Toch wil ik benadrukken dat er super leuke platen en patronen in staan hoor..
Maar heb gewoon nog nooit de moeite genomen om me aan dit soort platen te wagen. Maar eens moet de eerste keer zijn toch? ;)



Zoals ik al vaker heb verteld komt het niet goed met mij als ik een kwast gebruik.
Dus heb ervoor gekozen om 1 met kleurpotloden te doen en 1 met marker ....



Omdat ik er best tegen op zag om te beginnen. Heb ik toch maar voor een simpele plaat gekozen..
En geloof het of niet wat heb ik hier een plezier aan gehad ....
Het papier voelt heel grof tijdens het kleuren,
En de pigment van de kleurpotlood pakt hem super...Heb wel de bollen nabewerkt met een blender...waardoor de pigment goed in het papier werd gebracht....


Ondanks dat ik het toch eng vond om in dit boekje te beginnen, Heb ik me er prima mee gered. En er staan nog veel platen in die ik wil gaan kleuren .,
Hieronder een aantal voorbeelden van de kleurplaten uit dit boekje...

Zoals je ziet staan er prachtige platen in dit boekje ..
En ja toch ondanks mijn onzekerheid raad ik hem toch aan ...
Je kunt hem bestellen bij The Pepin Press  Of via de Kleurboeken-winkel










beschrijving van het internet :
PEPIN® Colouring Card Books contain 20 cards, made of the same fine acid-free watercolour paper as our Watercolour Postcard Books. The 250 gsm cards are thick enough to make them suitable for mailing and they fit into square 160 x 160 mm envelopes; a standard size available from most stationery shops.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten