zondag 9 oktober 2016

Harry Potter - Magische plekken en personages !

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek Harry Potter Magische plekken en personages thuis
gestuurd... Dank jullie wel hiervoor ...

Zoals jullie weten ben ik geen Harry Potter fan.
En toch ben ik weer helemaal tevreden over dit boek ...
In dit kleurboek kan je je weer uren vermaken in de wereld van magische plekken en personages..

Ik heb ervoor gekozen om de Zeemeermin te kleuren, Hiervoor heb ik Oilpastels gebruikt .. en hier en daar gelpen of stift.
Dit ging allemaal heel goed in dit boek .. Ondanks dat ik met terpentine werkte, zag je dat niet aan de andere kant terug
Het kwaliteit van het papier is super om met verschillende materialen te werken ...
gekleurd door Jacqueline

Achter in dit boek staan weer een aantal foto,s van film fragmenten,vind het erg handig want zo weet je wel een beetje welke kleuren je bijvoorbeeld kan gebruiken of hoe het er in de film uitzag.En aangezien ik geen potter fan ben is het voor mij super handig om dit soort foto,s wel even te bekijken ... Al heb ik in dit geval wel echt mijn eigen draai er aan gegeven ..

Hierbij een link van  een aantal filmpjes die op Youtube staan van dit boek  Zoals je vast wel al kan zien staan er wat drukke maar ook minder drukke platen in ...Maar toch weer erg mooi ... Dit prachtige boek is te bestellen bij Allesvoorkleuren  voor 14,99




Gekleurd door Ramona


Beschrijving

Ontdek de vele plekken en personages in de Harry Potter films door de magie van kleur.
Van het betoverde plafond van de Grote Zaal in Zweinstein,
tot de opzichtige tonen in de woonkamer van de Duffelingen.
Dit luxe kleurboek heeft iets voor elke Potter-fan want het is gevuld met
de mooiste en gedetailleerdste tekeningen die de favoriete plekken in de tovenaarswereld
op papier tot leven brengen en de illustraties zijn geïnspireerd op de personages zelf.
Achterin het kleurboek vind je fullcolour foto's van de rekwisieten en stills uit de films
om je te inspireren bij het kleuren.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten