vrijdag 15 april 2016

Dierenwereld ( The Menagerie)

Van Lantaarnpublishers  ontving ik het boek Dierenwereld... Dank jullie wel hiervoor..

Als ik het boek binnenkrijg is mijn eerste reactie owjeee..
Dit is het boek waarvan ik niet weet wat ik er van moet vinden.Dit had ik ook al een keer gemeld bij mijn like pagina ...Ik was hier al een paar keer een paar voorbeelden van tegen gekomen... Die er super tof uitzagen..
Maar of ik me hier mee zou vermaken bracht me toch vraagtekens..

Maar nu had ik de kans om het boek eens goed te bekijken .... Het boek is van een prachtig groot formaat..
En de voorkant straalt heel mooi uit .... Erg veel priegelwerk waar je uren zoet mee kan zijn ....
Je waant je in een wereld van zoals het boek al zegt van dieren....En moet eerlijk bekennen er staan super leuke kleurplaten in.

In dit boek kom je onder andere de Bengaalse tijger de zebra een panda. koala,lama, beer, mandril,en vele andere dieren tegen..
Bij de panda en de Zebra had ik zoiets van wat moet je daar nu aan kleuren ..
Maar heb toch besloten om de zebra in regenboog effect te gaan kleuren..
Iets wat best een hele uitdaging voor me was omdat ik het moeilijk heb om out of the box te denken...






Moet zeggen de zebra heb ik met stift gekleurd en dit werkte super fijn ...En het drukte totaal niet door ...echt super kwaliteit papier ...
En had het wel doorgedrukt was het nog geen probleem geweest want de platen zijn enkelzijdig gedrukt ...




Zoals je ziet zijn er bepaalde gedeeltes al voor gekleurd op de achtergrond ..En ik heb dan even een voorbeeld erbij gedaan van de panda ... Zelf vind ik de plaat zo leuk dat ik hem gewoon laat zoals hij is .... Ik had dat gevoel ook wat bij de zebra maar daar heb ik me dan maar over heen gezet ... fleurig is hij geworden he ;) .... 

Ik heb een filmpje van het boek bijgevoegd via Youtube ,,,Zodat jullie ook wat inzage in dit boek kunnen hebben.. 

Ben je ook nieuwsgierig geworden naar dit boek? Hij is te bestellen bij Bol.com voor 12,50 



Ook wil ik jullie verwijzen naar andere leuke boeken die Lantaarn publishers heeft uitgebracht ...

Verborgen personen 
Boedhisme
Mooi Mozaïek
Kleuren op nummer Landschappen

Klik Hier om de hele lijst te zien van de geschreven reviews ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten