vrijdag 23 oktober 2015

Het enige echte olifantenkleurboek - BBNC uitgevers !

Toen ik merkte dat BBNC Uitgevers Het enige echte Olifantenkleurboek voor volwassenen uit zou brengen.
Kon ik het niet laten om BBNC uitgevers te vragen of ik dit boek mocht reviewen .Want ben helemaal wild van Olifanten ..
En dat mocht.. Dank jullie wel hiervoor!

Toen ik het pakje eenmaal thuis kreeg. Kon  ik ook niet wachten om dit boek door te bladeren.
De voorkant van het boek straalt mooi uit met een mooie grote olifant als afbeelding.
Maar als ik het boek doorblader Vraag ik mij toch af BBNC waar zijn de olifanten?
Want dat beloofd de titel toch van het boek?
Ik besluit om toch wat na te zoeken op het internet bij mensen die het boek ook hebben aangeschaft
en overal zie ik de vraag voorbij komen Waar zijn de Olifanten???
Ben toch wat teleurgesteld omdat ik echt een boek vol olifanten had verwacht in parade /van de parade.. Maar ook alleen.

Het word me al snel duidelijk dat dit een verzamelboek is van afbeeldingen die op de olifanten staan van de Elephant parade.
Ik zet me al snel over de teleurstelling heen en bekijk kleurplaten  op de manier dat ze afgebeeld staan op de olifanten van de elephant parade.
Op zich staan er hele leuke kleurplaten in hoor.. Maar blijf de olifanten missen....De tekst van het boek beloofd niet wat er in staat...
Misschien een idee voor BBNC uitgevers om toch een boek uit te brengen met alleen maar olifanten?








Voor de rest vind ik het kwaliteit van het boek net als de andere boeken van BBNC. Niks op aan te merken..
Het drukt nauwelijks door met stiften en als het al doordrukt is het amper te zien.
Ik heb dan ook 1 kleurplaat met stift gekleurd en 1 in combi kleurpotlood en stift...
Wat ik wel heel leuk vind aan dit boek is wanneer je hem aanschaft dat er een deel van het betaalde bedrag word gedoneerd aan de elephant parade
Erg goed doel Waar ik dus ook achter sta.
Achter in het boek zie je een verzameling van de kleurplaten die in dit boek staan met de namen van de kunstenaars die het hebben ontworpen.
Buiten de teleurstelling om vind ik het toch wel een heel leuk boek met veel afwisselende kleurplaten op zich voor ieder wat wils

Het Enige echte olifanten kleurboek voor volwassenen is te koop bij Bol.com of BBNC Uitgevers
Voor 9,95


Samenvatting 
Iedereen kent ze: de schitterend gedecoreerde, levensgrote olifanten van de Elephant Parade®.
Deze olifanten zijn, sinds de oprichting in 2006, al over de hele wereld tentoongesteld - van Rotterdam tot Hong
om aandacht te vragen voor de bedreigde Aziatische olifant. De olifanten worden als kunstwerken verkocht; de opbrengst gaat naar de In Aid of Elephant Conservation.
Elephant Parade® en BBNC uitgevers besloten de handen ineen te slaan.
Want de vrolijk versierde olifanten en de prachtige schilderingen lenen zich perfect om door kleurliefhebbers te worden ingekleurd!
 Met de aankoop van 'Het enige echte olifantenkleurboek voor volwassenen' maak je niet alleen jezelf blij,
 maar ook de Elephant Parade®. Een deel van de opbrengst gaat namelijk naar dit fantastische goede doel!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten