donderdag 22 oktober 2015

Alice in wonderland - Kleurboeken-winkel !

Van de Kleurboeken-winkel  kregen wij Alice in wonderland coloring book van uitgeverij dover publications om te reviewen.Heel erg bedankt hiervoor.

Dit is een sprookjes kleurboek,met kleurplaten en het verhaal van alice in wonderland.


De tekst is in het engels, maar voor diegene die het sprookje kent moet dat geen probleem zijn
en mag het de pret van het inkleuren niet drukken
Toen ik  (Ramona) in het boek keek dacht ik eerst dat je met stift geen mooi resultaat zou krijgen en ben
dus begonnen met potlood. Het mooie van potlood is dat je in dit boek wel mooie effecten en kleurverloop kunt
krijgen.


Daarna toch maar 1 met stiften gekleurd en ik moet zeggen dat dat me niet is tegen gevallen. Je kunt hierdoor
velle kleuren gebruiken. Doordat het dun papier is drukt het wel door op de andere kant.
Het mooie aan een sprookjes boek is dat je fantasie er in kwijt kunt.
Het maakt niet uit dat de bovenkant van een paddenstoel paars is of dat een rups blauw is of dat je een konijn een rood jasje geeft.
 Het kan allemaal. Het is tenslotte een sprookje.
Ik vind dit een superleuk boek. De kleurplaten zijn echt mijn stijl omdat ik er lekker mijn fantasie in
kwijt kan. Ik ga er zeker nog een aantal platen in kleuren.
Ik raad hem dan ook zeer zeker aan voor alle sprookjes en Alice in Wonderland fans.

                                                                       

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je hem graag bestellen.
Dit kan via de  nieuwe site van de kleurboekenwinkel.online of via de mail van Kleurboeken-winkel

De dubbelzijdige kleurboeken kosten € 6,95 p/st.

Verzendkosten:
1 kleurboek - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending
Korting:

Bij bestellingen vanaf € 50,00 ontvangt u 10 % extra korting!
Voor België hanteren wij lage verzendtarieven, informeer er naar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten