woensdag 28 oktober 2015

De enige echte Kleurkerstkaarten- BBNC Uitgevers !



Van BBNC Uitgevers kreeg ik ook de enige echte kleurkerstkaarten voor volwassenen thuisgestuurd. Dank jullie wel hiervoor!

Ik las al veel op internet dat er veel gevraagd werd naar Kerstkaarten om in te kleuren.
Vandaar ik ook heb besloten om hier een korte review over te schrijven.
BBNC uitgevers heeft 3 sets Kerstkleurkaarten uit gebracht een rode,groene en gouden set
met ieder daarin 20 Kerstkaarten om in te kleuren incl enveloppen.
De kaarten zitten in een super leuk glimmend doosje wat direct al heel leuk uitstraalt.



                                                 



In dit geval heb ik de groene set ontvangen .. Als ik de set bekijk valt me direct op dat er veel
"priegel"in staat.Wat ik zelf persoonlijk heerlijk vind om te kleuren.
Er zitten ook  wel wat mindere platen tussen hoor .. Maar wat ik tot nu toe in de set zie bevalt me prima.
De kleurkerstkaarten zijn op dik papier gedrukt en ben van mening dat je er met verschillende kleurproducten op bezig kan.
Zelf heb ik besloten om veel glitter gelpennen en stift te kleuren.


Dit werkt heel fijn op de kaarten.
En zal deze kaarten dus ook niet gaan kleuren met kleurpotloden.
Omdat ik stift toch meer uit vind
knallen.

De  sets zijn bij verschillende boekhandels Maar ook online te koop voor 6,95. Dus wil jij je kerstkaarten wat persoonlijker maken.
Dan raad ik je echt deze kerstkaarten aan... Ze zijn echt super leuk en ben zelf inmiddels ook heel benieuwd geworden naar de gouden en rode set.


 Kijk ook eens in de webshop van BBNC Uitgevers. Ze hebben namelijk een paar boeken vors in prijs verlaagd
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten