maandag 2 november 2015

De enige echte Kleurglossy voor volwassenen- BBNC Uitgevers

Van BBNC Uitgevers  kregen we geheel onverwacht de kleurglossy thuis gestuurd
 
Wat een leuke verrassing zeg ....Dank jullie wel...

Toen ik voor het eerst van de kleurglossy hoorde wist ik niet of ik hem wel wou aanschaffen,
Dit meer omdat ik iemand ben als ik deel 1 heb wil ik de opvolgende delen ook.
En de filmpjes wat ik op het internet had gezien vielen me toch wat tegen...
Maar dat werd al snel anders toen ik deel 1 thuisgestuurd kreeg,
het was heel anders dan ik verwacht had...
En ben van mening dat je beter inzicht hebt wanneer je er zelf doorbladert dan een filmpje kijkt op internet.
Wat straalt de voorkant van de magazine mooi uit zeg ....


Er staan een aantal interviews in die ik persoonlijk wat minder vind om te lezen ...
Toch vond het stuk van Julia Woning heel interessant.Dit ook omdat ik helemaal fan ben van haar kleurboek
Het enige dikke dames kleurboek voor volwassenen..En zo leer je toch een beetje de persoon kennen die achter dat super leuke boek zit
Het boek bevat wel meer interviews hoor . Maar eerlijk gezegd heb ik er de moeite nog niet voor genomen om de rest te gaan lezen.
Wel mis ik wat kleurtips in het magazine... Maar wie weet komt dat in 1 van de andere delen....

De kleurglossy bevat 70 uitneembare kleurplaten die wel heel leuk zijn..
Waaronder de dikke dames van Julia Woning, Mandala,s en ansichtkaarten,
Voor ieder wat wils dus.
Het papier voelt wat dun aan.. Maar dat mag de pret niet drukken..En heb ook geen negatieve ervaringen met het papier gehad tijdens het kleuren..

Vind de kleurplaten wel erg mooi die er instaan,En zal deel 2 ook zeker hier van aanschaffen. Ondanks dat mijn eerste indruk negatief was ben ik toch helemaal bijgedraaid. Wat een leuk magazine!!


De kleurglossy verschijnt 6x per jaar eind november kun je deel 2 in de winkel verwachten.
Ook kan je natuurlijk besluiten om een abonnement aan te schaffen waarbij je een heel leuk welkomst pakket krijgt. Vraag hem dan Hier aan



Heb jij de kleurglossy ook en heb je hier al enkele platen uit gekleurd?
Stuur ze dan in naar de Facebookpagina van BBNC-Uitgevers
En wie weet komt 1 van jou kleurplaten in 1 van de volgende delen te staan...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten