woensdag 15 juli 2015

Trolls,Elves And Fairies- Dover !

Ook mocht het boek Trolls,Elves And Fairies Van de Kleurboeken-winkel
Hiervoor heel erg bedankt..
Zelf ben ik helemaal gek van vlinders, bloemen en elfjes en alles erom heen  dus dit paste helemaal in mijn straatje .
Wauww wat een leuk boek zeg... bij iedere kleurplaat staat een kort stukje beschreven Welke elfje trol of kabouter het is..
Er  staan 29 kleurplaten in dit boek  en zijn dubbelzijdig gedrukt ....

De eerste kleurplaat wat ik heb gekleurd was met kleurpotlood en heb gedoezeld wat prima op dit papier gaat...
Gekleurd met potlood en gedoezeld 





De tweede wat ik kleurde was dus met stift... en juist het drukte door ....Naar de andere zijde ....Best jammer Maar Voor mij niet hinderlijk omdat ik de plaat aan de andere zijde wat minder leuk vond...
En heb zelf de instelling als ik met stift wil kleuren dan doe ik dat gewoon...
Alleen let ik er dan wel op dat de plaat aan de andere zijde wat minder leuk is.
.

gekleurd met stift 






Eigenlijk kan ik kwa de afbeeldingen niets anders dan positief spreken ...
En eerlijk gezegd raad ik dit boek ook echt aan als je van elfjes trollen en kabouters en alles er om heen  houd..




Eigenlijk is er voor ieder wat wils bij de kleurboek winkel...
erg leuke boeken voor een betaalbare prijs ...


ook Heeft de kleurboek winkel een Facebook pagina waar je mee kan doen aan leuke winactie,s

Neem gerust een een kijkje op site van de  Kleurboeken-winkel of de  Kleurboeken-winkel om aantrekkelijke kortingen te krijgen tot wel 10%
ook kan je op deze site per boek een paar afbeeldingen bekijken... Dus je hebt toch een beetje het idee wat je koopt....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten