woensdag 8 juli 2015

Het boek der Wonderen - Lannoo

Van Lannoo mocht ik het boek der wonderen reviewen.Dank jullie wel!

Toen ik het boek zag was mijn eerste reactie dan ook, Woww wat een dik boek!! Ook vroeg ik mij af of de dikte van het boek geen probleem opleverde tijdens het kleuren . Toen ik het boek doorbladerde was ik direct helemaal om wat een ontzettende mooie platen staan hier in zeg .... En dit mag ook zeker oprecht de kleurboekbijbel onder de kleurboeken genoemd worden ....Tuurlijk staan er platen in die ik niet leuk vind ... maar ik ben van mening dat dit in ieder boek wel voor komt ... Toch vind ik merendeels van de kleurplaten super mooi ..





















En problemen tijdens het kleuren? ... NO WAY!!!   Het papier waarop de kleurplaten gedrukt zijn is helder wit... en de potlood glijd mooi over het papier ...Heerlijk papier om op te werken...
zowel met potlood, gelpen, als met stift ..Hoe stiften op alcohol basis in dit boek werken weet ik niet .. maar ben van mening dat je er met veel kleurmatrialen in kan kleuren.. Je hebt keuze uit ruim 300 kleurplaten Dus voor ieder wat wils ....


 Zoals jullie al merken ben ik helemaal wild van dit boek ...Vind het echt een aanrader!!!
Achterin het boek staat er kort stukje per artiest geschreven ....







Het boek der wonderen is te koop bij
of  Bol.com voor 24,99





Hierbij een kort filmpje van het boek veel kijkplezier!!!!




















De info wat ik op het internet vond was het volgende:

De ultieme kleurplatenbijbel voor volwassenen
Over het boek
Kleuren voor volwassenen is een ware hype...

Het is de ideale vorm van ontspanning en creatief bezig zijn. Herontdek meteen het plezier van kleuren!
Veertien artiesten hebben samen 300 illustraties gemaakt die naar hartenlust kunnen worden ingekleurd. Laat je inspireren door de verschillende thema's en speel met kleur en textuur. Werk met eenvoudige kleurpotloden of gekleurde stiften. Alles kan!


















1 opmerking:

  1. I love it when individuals get together and share opinions.
    Great site, keep it up!

    Here is my page: życzenia ()

    BeantwoordenVerwijderen