zondag 19 juli 2015

Garden flowers alphabet - Kleurboekwinkel !

Hoi allemaal ..

Het regent hier pijpenstelen dus dat geeft me weer mooi de tijd om even een review te schrijven
Ook mocht ik het boek van Garden flowers alphabet reviewen. Heel erg bedank hiervoor Kleurboeken-winkel
Toen ik door het boek bladerde zag ik dat het boek dubbelzijdig gedrukt was ...
Mijn ervaring met een ander boek die ik ook  pasgeleden heb gereviewd....Is dat stift doordrukte in het boek.
Dus denk ook dat het in dit boek zo zal zijn.. Maar heb dit niet getest maar weet het vrijwel voor 100% zeker.
Ik zei toen ook dat als er een wat mindere plaat aan de andere kant staat dat ik het dan niet erg vind om er met stift in te kleuren..Maar!!





Omdat ik dit boek letterlijk van A tot Z heel mooi vind vind ik het in dit geval jammer om er met stift in te kleuren ...
Dus heb besloten om in dit boek alleen maar te kleuren met kleurpotloden ook omdat je dan wat meer effecten kan creƫren..
Vind het een heel leuk boek omdat er veel bloemen instaan met beschrijving van welk bloem er word weergeven.







Ik vind dat super handig omdat ik toch graag wil weten welke kleuren ik kan gebruiken voor de soorten die er in staan.
Van de lely en de hibiscus wist ik dan wel de kleuren. Maar mocht je het niet weten dan kun je gewoon even de naam van de plant intoetsen en je weet welke kleuren je kan gebruiken.
Ook Is het boek heel leuk om je vrije fantasie te laten gaan hoor.Dat is ieder voor zich ....

Het papier is wat ruwer waardoor er veel pigment achterblijft zonder te veel te hoeven drukken
ik heb bij beide platen gedoezeld wat ook prima werkte
Kortom een heel leuk en informatief kleurboek!




Je kunt dit boek bestellen via de
kleurboekenwinkel.online of via de mail van Kleurboeken-winkel
Hier vind je ook andere leuke boeken Echt de moeite waard om te kijken.

De kleurboekenwinkel heeft ook een facebookpagina Hier kan je meedoen aan leuke winactie,s maar ook mag je hier creaties plaatsen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten