zondag 19 juli 2015

Kleuren op nummer - portretten

Hoi allemaal ...

Ik heb nu iets leuks ontdekt ...Dat ik jullie niet wil onthouden.
Dat is kleuren op nummer- portretten .van Thomas Pavitte ..
De plaat die ik heb gekleurd is van Janis Joplin maar Elvis Presley,Kurt Cobain, Nelson mandela Amy Winehouse staan er ook in.Zo staan er 20 platen van bekende personen in dit boek

stap 1
Het kleuren op nummer is nu in 5 tinten nummer 1 is het donkerst en nummer 5 het lichtst
Door 5 kleuren te kiezen van donker naar licht krijg je dus super mooie portret tekeningen van bekende personen Dus hier mag je zelf je kleuren voor kiezen... Ik wist direct dat ik bij Janis Joplin (gezien haar roze bril) roze wou gebruiken ... 5 tinten roze ...Moet zeggen vind hem aardig gelukt... Op naar de volgende!!
Zelf zal ik de kleurplaten niet kleuren met kleurpotlood Want Vind het met stift zelf wat feller overkomen

stap2



De portretten zijn allemaal overlappende cirkels en als je je dus aan de kleurlijn houd krijg je een super  mooi effect!...
Het papier is van dikke kwaliteit ... En de kleurplaten zijn enkel gedrukt .. er zit zelfs een scheur randje aan voor als je hem er uit wilt halen en wilt inlijsten...Bij mij komt Janis in de gang...


Het boek Kleuren van portretten is  te koop bij bol.com maar ook bij de lokale- boekhandels voor 12,50
Er is trouwens ook een boek meesterwerken .. die komt zeker weten op mijn lijstje....

stap3



stap4
stap5







4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Jaaa hij is super :) ... Er mogen van mij nog wel meer van komen :) :)

      Verwijderen
  2. Superboeken! Mijn meesterwerken komen vandaag. Evenals kleuren op nummer (met de tijger) waar jenook een review van had ;)
    #blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk SuuZz heel veel plezier ermee gewenst ;) ...
    Weet niet of meesterwerken mij wel zo zou trekken maar zag wel dat Thomas Pavitte weer een nieuw boek heeft iets met animals ;) ;) hopen dat hij hier snel in NL uitkomt want daar ben ik wel heel benieuwd naar ;)

    BeantwoordenVerwijderen