woensdag 1 april 2015

Mijn Geheime tuin!

Vandaag schrijf ik een kort stukje over de kleurboek Mijn Geheime tuin Van Johanna Basford Dit was dus 1 van mijn eerste boeken die ik kreeg... Wauwww wat een super mooie platen stonden daar
in..... Dit boek werd al gauw 1 van mijn favorieten om in bezig te gaan ....





Voornamelijk kleur ik hier veel met potlood in en af en toe een accent met gelpen....
Helaas is het gebruik van stift niet aan te raden in dit boek .. Het drukt namelijk door... toch nam het de pret niet weg om er toch in bezig te gaan.


Hierbij een paar kleurplaten die ik de afgelopen tijd heb gekleurd.


Dit boek raad ik echt aan!!
Het boek Mijn geheime tuin is onder andere te koop bij de bruna of Bol.com







gekleurd met bruynzeel 






Gekleurd met bruynzeel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten