maandag 30 maart 2015

Action ....


1,99 per stuk 


Hoi allemaal, ....


Vaak hoor ik joh wat zijn die boeken duur .... mijn antwoord is dan vaak;
Ja wanneer je  zo een boek koopt voor een kind ja dan zijn ze duur
maar eerlijk zou jij een kind van 7 of jonger  in zo een boek laten kleuren? Juist! Ik ook niet
Ben heeeeel zuinig op mijn boeken.. En juist daarom beloon ik mezelf af en toe op een leuke "duurdere" kleurboek . of ik vraag  een leuk boek voor moederdag ,verjaardag, Sint, Kerst etc etc ...Heb ook niet het budget hoor om iedere maand voor honderden euro,s uit te geven aan kleurboeken...

Vaak hoor ik .. Ja weet eerlijk gezegd niet of het wel wat voor mij is....
Dan raad ik ze aan om even naar de action te gaan Daar hebben ze leuke "budget" kleurboeken voor volwassenen ze varieren tussen de 99 cent en de 1,99  en  zijn ontzetten leuk... Ach en voor die prijs is het toch altijd het proberen waard
1 euro per stuk





Ook hebben ze leuke kaarten die je kan inkleuren en versturen een Kaartenboekje zit ong rond de 69 cent ;) ....  dus hup naar de Action  ;) het is altijd het proberen waard en wie weet word je net zo verslaafd aan kleuren als ik :)

0,69 tot 89 cent p.s








Geen opmerkingen:

Een reactie posten