donderdag 2 april 2015

Enige Echte Kleurboek Voor Volwassenen

Goedemorgen allemaal,


 Zoals ik al vermelde in me eerste blog behoort dit boek tot 1 van me eerste gekochte Kleurboeken.

Mijn keus was al snel gemaakt door een soort van mandala te gaan kleuren in neon kleuren
Dat was voor mij ook de eerste keer dat ik  wit in de kleurplaat  over liet. Maar dat  meer om het feit dat ik niet wist welke kleuren de actergrond zouden moeten worden...
Toch vind ik hem ondanks dat best wel gelukt....

















 Later ben ik met een plaat verder gegaan met vlinders....                                                                  
Wat heeft me dat een energie gekost zeg... Wist gewoon niet meer hoe ik hem moest kleuren ....
Heb hem zelfs aan de kant gelegd voor een paar weekjes ...Want het moet tenslotte geen ergenis worden. ( Tussentijds kleurde ik gewoon andere platen) ...
Toen ik eindelijk het "lef"weer had..
Zag ik ineens hoe ik hem wou hebben.... hier en daar wat roze.. blauw en ga zo maar door....
Ik heb de plaat gedoezeld waardoor het geheel nog meer uitsprong.......








Vind het zelf een heel leuk boek om in te werken.. al bevat het voor mij ook wat minder leuke  platen waarvan ik bij voorbaat al weet dat ik er nooit aan zal beginnen
maar dat is meer omdat ik zelf niet van te drukke platen houd..
En toch staan er ook super veel uitdagende platen in waar je echt iets heel moois van kan maken...
Heel veel afwisseling.. en keus in platen ... voor ieder wat wils ;)...

Uitgeverij BBNC heeft een aantal kleurboeken uitgebracht .... Die dus nu in de winkel te koop zijn hier volgt een lijstje Met uitgebrachte kleurboeken :

* Het enige echte kleurboek voor volwassenen
* Het  tweede enige echte kleurboek voor volwassenen
* Het derde echte kleurboek voor volwassenen
* Het vierde enige echte kleurboek voor volwassenen
* Het enige echte kleurboek voor volwassenen op reis
* De enige echte kleuragenda 2015
* Het Enige echte Mandala kleurboek
* Het tweede enigeechte Mandala kleurboek
* Het enige echte kleurboek voor grote kinderen
* Het enige echte kleurboek om te versturen  (30 ansichtkaarten)
* Het enige echte enorme Kleurboek voor volwassenen
* Het tweede enige echte kleurboek voor volwassenen op reis
* Het enige echte kleurboek voor senioren
* Het tweede enige echte kleurboek voor grote kinderen
* Het enige echte sprookjeskleurboek
* Het enige echte neon kleurboek

Zoals jullie zien zijn er al super veel mooie kleurboeken uitgebracht



En staan er alweer 14 klaar om naar de drukkerij te gaan....supernieuws toch?


Te verwachten boeken voor  2015  :

* Het derde enige echte kleurboek voor grote kinderen
* Het enige echte mandalakleurboek voor kids
* Het enige echte Alice in Wonderland kleurboek
* Het enige echte minikleurboek voor volwassenen
* Het vijfde enige echte kleurboek voor volwassenen
* Het derde enige echte mandala kleurboek
* De enige echte enorme kleurdoos voor volwassenen
* De enige echte mandalakleur-posters ( 3 soorten)
* Het enige echte luxe kleurboek voor volwassenen
* Het enige echte mandala kleurboek om te versturen
* Het tweede enige echte kleurboek voor senioren
* De enige echte verjaardags-kleurkalender
* De enige echte kleur scheur kalender 2016
* De enige echte kleurkerst kaarten voor volwassenen


De boeken van uitgeverij BBNCzijn oa te koop bij: http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/de%2Benige%2Bechte%2Bkleurboek%2Bvoor%2Bvolwassenen/N/8299/Nty/1/search/true/searchType/qck/sc/books_all/index.html?_requestid=519



Geen opmerkingen:

Een reactie posten