zondag 29 maart 2015

Hoe het begon

Het begon vorig jaar  allemaal weer te kriebelen. Toen ik ineens een hele mooie kleurplaat tegen kwam uit het boek  Het enige echte kleurboek voor volwassenen
Heb jaren geleden wel platen van Rien Poortvliet gekleurd..
Maar ach dat verdween na een tijdje ook in de kast
Vorig jaar Kwam ik ineens iets op Facebook tegen over kleuren voor volwassenen
En Mijn geheime tuin ... Ben me er wat in gaan verdiepen,  lid geworden van verschillende site's
en kwam er dus achter dat ze gewoon bij de boekhandels te koop waren....Mijn vriend was zo lief om deze 2 boeken voor me te halen en hij nam van bruynzeel de  Twinpoints kleurpotloden mee ...en een setje stiften ...
Was in die periode nogal gestresst en merkte toch wel dat ik er heel rustig van werd..
De reacties van de buiten wereld waren leuk maar ook minder leuk...
Vaak hoorde ik kleur jij? Maar dat is toch voor kinderen.....
Maar merkte ook dat er mensen waren die zich toch maar een kleurboekje kochten en ook gingen kleuren.
En dat gaf me meer energie om toch door te gaan met kleuren
want ik was tenslotte niet de enige meer die kleurde.. het was toch niet zo raar als dat het leek!



Jullie zullen je nu wel af vragen van wie ben je . Dus zal een poging doen om me voor te stellen ... Ik ben dus Jacqueline 36 lentes jong  .....
Ben moeder van 4 kids  en woon samen met mijn vriend .....
we wonen in een klein dorpje in musselkanaal ...
Heb naast kleuren nog vele andere hobby,s maar kleuren is toch de hobby waar ik mijn rust in vind
hier zal de blog ook voornamelijk over gaan Kleuren kleuren en nog eens kleuren

Het enige echte kleurboek voor volwassenen



                                                                                                 
Ik kwam al snel tot de conclussie dat ik dus meer kleuren moest hebben
dus heb al snel een grote doos bruynzeel gehaald en zo kwam er steeds meer en meer
Ik plaatste wat kleurplaten  online die ik had gekleurd en de reacties waren super...
Ben inmiddels in bezit van ruim 70 kleurboeken en een aardig aantal kleurpotloden en stiften
van verschillende merken .. Ja je kunt het gerust een uit de hand gelopen hobby noemen ;) ...
En toch heb ik wat bereikt met het kleuren!!! 
Ben inmiddels met 49 andere dames Kleurambassadeur geworden ... Wauwww wie had dat gedacht!
Vandaar ik ook heb besloten om een blog te openen... een blog om kleurplaten te laten zien die ik heb gekleurd... Maar dus ook om het kleuren onder volwassenen wat meer bekendheid te geven.... Er zijn een aantal  boeken van uitgeverij BBNC die ik mag gaan reviewen. en die zullen hier met de tijd gaan verschijnen...Ben al in bezit van een aantal mooie exemplaren van BBNC  waaronder:


* Het enige echte kleurboek voor volwassenen 1
* Het enige echte kleurboek voor kinderen
* Het enige echte kleurboek voor volwassenen deel 2
* Het enige echte Mandala kleurboek deel 1
* Het enige echte Mandala kleurboek deel 2
* Het enige echte kleurboek voor volwassenen op reis


deze boeken zijn onder andere te koop bij:

bol.com
*Bruna

*The Read Shop



Heb je ook zin in kleuren gekregen? Maar geen zin om direct een boek te kopen?
 kijk dan eens op :
                                      pinterest onder het kopje kleurplaten voor volwassenen



ook bij de action kun je al slagen voor leuke boeken maar daarover meer in een andere blog :)
Heb je zelf een leuke blog...Laat dan een bericht achter bij de reacties met link en dan zal ik jullie blog met alle liefde delen!



Mijn geheime tuin











Geen opmerkingen:

Een reactie posten