woensdag 24 januari 2018

dikke dames kleuragenda

Van BBNC Uitgevers ontvingen  we het dikke dames kleuragenda 2018 waar voor onze dank.

Het eerste wat mij opviel aan deze agenda is het mooie dikke papier. Dit is echt prettig zowel met kleuren als het opschrijven van je afspraken het drukt namelijk totaal niet door. Een ander voordeel van deze agenda vind ik het formaat hij is zeker niet te groot maar bied wel ruim voldoende ruimte voor je afspraken.







Als eerste heb ik deze gekleurd. Deze dame staat naast de pagina waar je persoonlijke gegevens invult. Helaas kleurden de stiften erg streperig maar het papier gaat prima om met stiften. Het drukt absoluut niet door naar de vorige pagina.











Om te kijken of het aan mij stiften lag of aan het papier heb ik er nog een gekleurd met stiften. Dit keer heb ik Stabilo gebruikt en heb ik geen last van strepen. Het lag dus echt aan de stiften. Door de grote oppervlakken kleuren de platen lekker snel weg. Ideaal om lekker even tussen door te kleuren of tijdens een saai momentje op je werk.


Voor mijn laatste plaat heb ik potloden gebruikt. Ze glijden heerlijk over het gladde papier en ook doezelen zal prima gaan door de dikte van het papier.

Deze agenda is zeker een aanrader voor fans van de dikke dames van Julia Woning. Een agenda en kleurboek in een wat wil je nog meer zou ik zeggen. Dus mocht je nog op zoek zijn naar een agenda voor dit jaar kun je hem bestellen via  bol.com voor 9,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten