maandag 22 januari 2018

Colourtronic -Dieren

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek Colourtroninc- Dieren thuis gestuurd .... Dank jullie wel hiervoor

Voor een tijdje terug konden jullie al over het eerste deel lezen op mijn blog ..Klik hier om hem terug te lezen


In deze deel staan alleen maar dieren en natuurlijk is dit ook weer kleuren op nummer ....
Soms als ik even geen inspiratie heb vind ik dit even heerlijk om te doen ....

Ook dit  boek bestaat weer uit enkelzijdige platen dus weer voor veel materialen geschikt....Zoals de titel al aangeeft bestaat dit boek uit dieren ..Zoals een kat,kikker,struisvogel en nog veel meer ... Ik plaats geen voorbeelden omdat ik weet dat veel mensen liever kleuren zonder eerst de plaat te zien ..Maar er staan echt super leuke platen in ....


Zoals je al eerder kon lezen gaf ik destijds al aan dat het me leuk leek iets met markers te doen in dit boek .... Het was een gepriegel maar heb bewust een plaat uitgezocht met wat grote oppervlakten .. Dus dan moest het wel lukken toch ðŸ˜‚...
En moet zeggen ik heb zeer tevreden over mijn Pinguin ...Ja zekers drukte het door .. Maar een A4tje aan de andere zijde voorkomt het doordrukken al naar de andere plaat ....


De 2e plaat heb ik totaal wat anders gedaan ... Ik dacht even zo slim te zijn om iets met de Stabilo
Aquacolors te kunnen doen.. Dus eerst droog opbrengen en daarna met water bewerken ....






Het papier is vrij dik dus het moest wel haalbaar zijn toch? Maar wat valt me deze plaat tegen ... Wou een heel ander effect maar kreeg het niet voor elkaar.... Miss dat ik hem nog weer over ga kleuren maar dan met stift ...Voor een volgende keer toch maar miojn Stabilo,s of Markers er weer bij ..... Maar goed dat neemt natuurlijk niet weg dat hier super gave platen instaan ... Ach en wie weet lukt het jou wel met aquarel .. Zou dan graag een foto van jou Creatie willen zien wie weet steek ik er wat van op 😃😃😃


Of ik dit boek aanraad? Zeker weten ... Het kleuren op nummer blijft in trek onder de leden .. En dit is echt een prachtig boek om te hebben tussen je Verzameling 😉
Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor 14,99
















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten