vrijdag 27 oktober 2017

Opzien tegen een plaat

Regelmatig zag ik platen voorbij komen uit het prachtige boek the menagerie.
Wauw dacht ik dan het word tijd dat ik er ook eens een uit ga maken. Tja zou je denken niet
zo moeilijk pak het boek, kies een plaat en begin. Maar zo ging het dus niet bij mij ik zag er tegenop om er in te beginnen. En nee niet omdat ik bang was de platen te verpesten. Telkens als ik het boek pakte dacht ik weer die zebra, wat moet ik toch met die zebra. In mijn ogen is een zebra wit met zwarte strepen of is hij toch zwart met witte strepen.



 Logisch gezien was de zebra in het boek al wit met zwart dus ja wat moet je er dan mee. Moeilijk moeilijk.
Vorige week heb ik toch maar besloten om het te gaan doen en dan wel te beginnen met de zebra. En daar zat ik dus met mijn zebra en nu? Ik ben maar begonnen met zijn neus/snuit met de gedachte roze zou die in het echt ook zijn dus roze. Op de een of andere manier ging het toen vanzelf al tijdens het kleuren van de neus/snuit wist ik de strepen word rood. Zo al kleurend is het gelukkig goed gekomen met mijn zebra.

Hebben jullie dat nou ook wel eens dat je een plaat hebt waarvan je echt denkt wat moet ik hier nou mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten