donderdag 26 oktober 2017

Disney Kleurboeken

Ik ben dan wel volwassen maar toch ben ik nog altijd groot fan van Disney. Ondertussen heb
ik dus ook al verschillende Disney kleurboeken in mijn collectie. Graag wil ik jullie deze eens laten zien want er zullen vast meer Disney fans hier zijn.
Officieel is dit een kleurboek bedoeld voor kinderen maar toen ik deze zag liggen bij de action kon ik hem niet laten liggen. Er staan namelijk geweldig mooie platen in.

Bij bol.com is sinds een tijdje het boek van Thomas Kinkade te koop Voor 10,99  Echt een aanrader al heb ik er nog niet in gekleurd ... Maar de platen zijn al prachtig en vergt wel wat lef ....

















Ook bij  de action is dit boekje van Frozen. Hierin staan aan de ene kant voorbeelden en aan de andere kant kun je ze na kleuren. Erg leuk om eens tussendoor te doen.
Eigenlijk ook bedoeld voor kinderen maar ach dat mag de pret niet drukken.
Dit boek is wel echt gemaakt voor volwassenen. Volledig gewijd aan de Disney prinsessen.
Zoals Ariƫl oftewel de kleine zeemeermin.
Of de ook heel bekende Belle en het Beest.
Wat erg leuk aan dit boek is dat er ook verschillende kleurplaten in staan waarbij de achtergrond zwart is. Dit geeft ook een hele mooie wisselende manier van kleuren.
In dezelfde serie is er ook een boek van Frozen. Deze heb ik helaas niet in bezit dus kan ik jullie geen platen laten zien. Maar wat ik wel eens voorbij heb zien komen is het vergelijkbaar met het prinsessen boek alleen dan met Elsa, Anna, Olaf en alle andere figuren uit Frozen.





Via Irma Aaij kwam de tip om eens via Amazon.de te kijken .. Daar kan je tegenwoordig trouwens al zonder Credit card bestellen door ze een eenmalige Machtiging te geven om het bedrag van je rekening te halen ;) ....













Geen opmerkingen:

Een reactie posten