zaterdag 29 juli 2017

Budgettip Kleuren op Nummer

Gisteren was ik weer in mijn favoriete winkel waar je veelte veel meeneemt behalve de dingen die je eigenlijk mee wou nemen. (De Action)
Bij de Action snuffel ik vaak tussen de kleurspulletjes.



Dit keer kwam ik een aantal kleuren op nummer boeken tegen. Nou zijn dat niet mijn favoriete boeken, omdat ik simpelweg niet het geduld ervoor heb, maar ik wou jullie toch op de hoogte stellen. Ik heb erin gekeken en het was echt een priegelwerk waar veel van jullie enorm veel plezier mee kan beleven. Ik zag een aantal verschillende soorten thema's. Dus voor iedereen geschikt (behalve dan voor de mensen die net zoals mij daar geen geduld voor hebben :p). Voor wie toch deze boeken een uitdaging zijn.... ze zijn te koop bij de action voor maar 0,89 cent




Geen opmerkingen:

Een reactie posten