vrijdag 7 april 2017

Budgettip Marktplaats en Voordeelboeken online


Ik hou van koopjes en zodoende struin ik regelmatig Marktplaats af voor verschillende koopjes. Zo nu en dan kijk ik ook even bij de kleurpotloden en boeken. Tja als je kleuren als verslaving en hobby heb kan het best prijzig zijn om goede kleurproducten te kopen. 

Laats was ik op zoek naar goede potloden. Ik zag een mooie set van Bruynzeel te koop. Nieuwprijs rond de 50 euro. Ik was super blij dat ik een set kon vinden voor 25 euro. Zo goed als nieuw. Het zit in mijn bloed (heb een commercieel beroep) om een beetje af te dingen en Yes.. voor 22.50 heb ik een leuke set met potloden.... Treft het toeval.... heb ik net een leuke set potloden van de medebeheerder van onze pagina gekocht hihih. Tja wel makkelijk met het ophalen. Weet ik gelijk waar ik moest wezen. 

Hebben jullie ook wel eens iets leuks op kleurgebied gekocht via Marktplaats???




Naast Marktplaats hoorde ik via Jacqueline dat er ook een website bestaat met boeken met een kleine fout erin, beschadiging of gewoon nieuwe boeken voor een leuke prijs. Zo kwam ik bij boekenvoordeelonline. 
Ik heb er zelf nog nooit iets besteld. Misschien iemand van jullie? En wat waren jullie bevindingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten