zondag 3 juli 2016

Pandora

Van BBNC Uitgevers  kreeg ik het boek Pandora thuisgestuurd ...Dank jullie wel.

Ik was het boek al een paar keer tegen gekomen op het internet.
En was hier reuze benieuwd naar ..De filmpjes die ik tegen kwam zagen er in ieder geval veel belovend uit...

Als ik het boek eenmaal thuis heb valt me op dat er prachtige priegel platen in dit boek staan .... Helemaal mijn style :) ...
De keus welke plaat ik zou gaan kleuren en waarmee was ook des te moeilijker ...Want ze zijn allemaal even mooi...Iedere kleurplaat heeft ook een titel die terug te vinden zijn achter in dit boek ,, Zo heb je De ontmoeting met de engel, De frambozentuin, Het grote oog, De nacht, en de plaat die ik heb gekleurd heet Naar het kasteel van de Magie ... ... Natuurlijk staan er veel meer platen in dit is maar een kleine greep uit de lijst :) .


Ik besloot om met aquarel potloden van verschillende merken  in dit boek bezig te gaan en moet eerlijk bekennen dit werkte super fijn ...
De plaat met de luchtballonnen heb ik ook gekleurd met aquarel potloden en heb een paar wolkjes gemaakt met oil pastels..
Dit ging ook prima ...

Het kwaliteit van dit boek ben ik ook erg over te spreken ...
Het papier voelt goed dik aan en denk naja heb de ervaring met de kleurboeken van BBNC Uitgevers  dat je er met veel materialen in kan werken ....



Omdat ik zelf nogal traag kleur als ik priegel... Heb ik besloten om mijn review te schrijven met deze 2 kleurplaten ...Ben van mening als je van fantasie houd en van kleurplaten met lekker veel gepriegel dat dit boek echt wel wat voor jou is...
Ik ben in ieder geval helemaal wild van dit boek! ...

Klik hier als je toch liever eerst de kleurplaten ziet voordat je het boek aanschaft ...

Dit boek is te bestellen bij Allesvoorkleuren voor het bedrag van 12,50 ....


beschrijving van het internet :

Welkom in de mysterieuze wereld van Pandora.
Ga mee op een spannende reis door de fantasie en laat je opgaan in de kalmerende lijntekeningen
van kunsttherapeut Kim Sun-Hyun en illustrator Song Geum Jin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten