vrijdag 24 juni 2016

Tangle Baai !

Van BBNC Uitgevers  kreeg ik een tijdje terug het boek Tangle Baai thuisgestuurd ...Dank jullie wel daarvoor..

Tangle Baai is een nieuw boek van Jessica Palmer ..Ze heeft ook het boek Tangle Woud  uitgebracht ...Een boek wat ik prachtig vind ....
Tangle Baai is een prachtig boek gebaseerd strand zee en de lucht ...  ...Er staan weer prachtige kleurplaten in dit boek ...
Waaraan je weer eens uren kleur plezier hebt ....






Het papier wat voor dit boek gebruikt is heb ik niks op aan te merken .. Wat een prachtige kwaliteit .. Goed dik en voor veel kleurmaterialen beschikbaar..

De eerste kleurplaat heb ik gewoon met verschillende merken kleurpotlood gekleurd ,,, Dit ging prima ;) ...




De 2e plaat heb ik gekleurd met Derwent Inktense en moest ik met water na bewerken..
Ik vond dat het papier zich goed hield tijdens het gebruik van water ....

Denk dat er in dit boek wel voor ieder wat wils instaat .. denk hierbij aan zeemeerminnen(mannen) ... de strand ... meeuwen... schatten en schepen ... En natuurlijk zoals in haar vorige boek staan hier ook weer schatten in verborgen die je tijdens het kleuren vind....
Vind het een prachtig boek maar vond sommige platen toch best druk ...Maar goed dat is mijn mening,... Kan me hier ondanks dat  best uren in vermaken...

Mocht je toch liever eerst inzage hebben van het boek wil ik je verwijzen naar de volgende link...Klik Hier ..

Dit prachtige boek is onder andere te koop bij Allesvoorkleuren voor het bedrag van 10,99 ..
Natuurlijk is hij ook te koop bij veel boekhandels zoals de Readshop of de Bruna ;)
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten