maandag 25 juli 2016

Kleurboek voor in je handtas - Libelle !

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het kleurboek voor in je handtas thuisgestuurd
Dank jullie wel hiervoor ....

Wat een heerlijk formaat is dit boekje ...Het straalt al prachtig uit door het leren kaft wat het boekje heeft.De kleurplaten die in dit boekje staan zijn heel veelzijdig.
Er staat voor ieder wel wat wils in ...

Ik ben eerst aan de slag gegaan met de kleurpotloden die bij dit boekje horen .. ze zitten in een kokertje met op de dop een puntenslijper, Dus je hebt lekker alles bij de hand  ....De eerste plaat die ik heb gekleurd was met deze potloden ....


Zoals je misschien wel al kan zien aan de bloemen en het hert zijn de kleuren vrij licht ...Ik heb dus voor deze kleurplaten alleen de kleurpotloden gebruikt die in de koker zaten ....

















Helaas is het boekje niet geschikt voor stiften .... Maar heb ook een plaat met gelpen gewerkt en dit werkte wel weer heel fijn...
Bij de laatste plaat heb ik een ander merk potlood gebruikt ... En dit kleurde heerlijk ..Denk dat die ook maar mee gaan in mijn tas ....

Voor de rest ben ik erg te spreken over dit boekje eigenlijk.. Er staan super leuke platen in ... Ook wel wat bekende maar voornamelijk platen die ik zelf nog niet echt tegen ben gekomen ....

Het formaat vind ik ook ideaal .. En ja hij past makkelijk in je handtas ..Ik zeg ja een aanrader! .... Ik zal hieronder een paar platen laten zien die ik persoonlijk erg leuk vind .... En denk ook wel jullie smaak... Natuurlijk zal er een enkele tussen staan die je misschien niet aanspreekt .. Maar de meerderheid is echt heel leuk ... zie hieronder de foto,s

Dit prachtige boekje is te bestellen bij tijdschrift365.nl voor het bedrag van 14,95 incl verzenden ....









Beschrijving

Set Libelle Kleurboek met kleurpotloden

Het Libelle Kleurboek, met prachtige leren omslag. Mét een kartonnen kokertje met 6 potloden en puntenslijper om meteen aan de slag te gaan. Het kleurboek is maar liefst 144 pagina's dik en heeft een handzaam formaat van 10,5 x 14 cm. Past precies in de tas!

Het Libelle Kleurboek is ook apart te bestellen en de kokertjes met kleurpotloden ook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten