woensdag 20 april 2016

Colour my Sketchbook - Bennett Klein




Zoals jullie vast niet is ontgaan is er een grote hype op onze kleurgroep en dat alles hebben we te danken aan Bennett Klein... Bennett heeft een prachtig kleurboek uitgebracht ...Die helemaal hot is op dit moment!! Het boek is  te bestellen is via Amazon voor het bedrag van 6,75 ...

Ik heb een aantal meiden gevraagd om mij te helpen bij de review.. Dus lees maar even mee wat zij vinden:






Gekleurd door Ramona 



















Gekleurd door Ramona 


Ramona:

Vanaf het moment dat ik de eerste kleurplaat van Bennet Klein tegen kwam op internet was ik direct
verkocht, wat kan die man mooi tekenen. In 1 woord geweldig. Ik hoefde daarom ook niet te twijfelen om zijn eerste kleurboek die uitkwam aan te schaffen. Ik heb er geen moment spijt van. Er staan geweldige platen in. Heb 2 kleurplaten gekleurd en allebei met potlood en het papier is heel mooi voor kleuren met potlood. Ik durf er niet met stift in te kleuren omdat ik bang ben om die mooie platen te verpesten. Ben dan ook van mening dat dit kleurboek ideaal is voor alleen potlood waardoor je er super mooie effecten in kunt verwerken. Kan nu al niet wachten om deel 2 te bestellen en deel 3.


Gekleurd door Toos Jongeling 
Toos Jongeling

 

gekleurd door Toos Jongeling
Ik ben Bennett Klein zo'n half jaar geleden tegengekomen op facebook. Was toen al zeer gecharmeerd van zijn tekeningen. Toen kwam eind febr zijn 1ste boek uit. In diverse kleurgroepen gegooid en de gekte brak los hihi. Velen wilde bestellen, zelf of via anderen ivm een creditcard. Ik heb een mede-kleurster bereidt gevonden dat ze voor mij besteld. Heb boek 1 nu binnen en boek 2e staat in bestelling.  En ...
er komt ook een 3e uit, las ik. Door Bennett's manier van tekenen, kan je zulke geweldige inkleuringen maken. Ik ben er echt helemaal weg van. En hij geeft altijd mooie feedback op je platen. Een vriendelijke getalenteerde man.

Gekleurd door Nessy Peeters 
Nessy Peeters -Kleurvitality :
Bennett Klein is één van men meest favoriete artiest !
Ik hou enorm van zen werk, en als ik van iemand zen werk hou,
dan kleur ik met een soort van passie!
Wat ik fijn vind aan zen tekeningen is zen fantasie die errond hangt.

Bij deze tekening heb ik een paar uurtjes bezig geweest met een trance slow muziekje op de achtergrond, ik kom tot rust als ik dit soort tekeningen inkleur
Ik was aan het nadenken welke kleurtjes ik zou gebruiken .
Dan heb gekozen voor de  Caran D’ache Pablo kleurpotloden,
want ik vond het waard om ze uit te halen!


Bij deze tekening heb ik niet gedoezeld of geblend.
Ik heb deze mooie tekening afgedrukt vanaf Bennett Klein zen pagina
Heb ze geprint op 120 gram dus perfect mogelijk om in laagjes te werken.
Ik zou zeggen waar wachten jullie op, ik raad het aan eens een tekening in te kleuren!

Gekleurd door Lindsay 
Lindsay Timmermans :
Hij maakt echt super mooi kleurplaten, ik ben er helemaal weg van. Maar dat komt ook door de dieren wat hij erin gebruikt. Maar ook de platen zonder dieren vind ik geweldig. Vaak vind ik het moeilijk om ze te kleuren omdat ik de juiste kleuren dan niet vind. Maar de tekeningen van hem zijn
prachtig  sinds 2 weken heb ik allebei zijn boeken en ben er super blij mee. Heb afgelopen week een plaat gekleurd voor een weekchallenge en ik kan zeggen vind hem aardig gelukt en ben er tevreden mee. Dit is echt mijn stijl van kleurplaten, dus is perfect.
gekleurd door Lindsay 

















Gekleurd door Dees v U 




Debby -Dees v U Mijn Creaties

Wat een eer om zijn platen te mogen kleuren en er wat over te mogen zeggen. Ik vind ze fantastisch,
totaal anders dan mandala’s, stillevens, elfjes en portretten. Hij maakt prachtige, verfijnde tekeningen. Afbeeldingen die je niet standaard tegenkomt en dat maakt ze zo bijzonder! Ik vind het geweldig om ze te kleuren en wordt er helemaal blij en gelukkig van. Mag hopen dat hij nog heel veel van die schitterende platen gaat maken!En ik vind het fantastisch dat hij op iedereen die een kleurplaat van hem maakt,  reageert en zo aanmoedigt, zo positief en geeft je een nog beter gevoel bij de plaat die je aan het kleuren bent.


Gekleurd door Dees v U






















Gekleurd door Lisa van schie 

Hallo allemaal mijn naam is Lisa van Schie ik ben 47 jaar en woon in Den Helder met mijn man en ons dochtertje van 3 jaar. Onze andere kinderen zijn de deur al uit, dit was ons cadeautje. Er werd me gevraagd een stukje te schrijven dus bij deze. Nu betreft mijn versie van deze geweldige tekening van Bennett Klein, ik was bezig met onze Kleuren Challenge en vond deze Boeddha er wel mooi bij passen. Deze tekening komt uit colour my sketchbook deel 1. Ik heb inmiddels ook deel 2 in mijn bezit. Nu is het wachten op deel 3. Ik vind dat Bennett Klein prachtige tekeningen maakt om te kleuren. Niet al zijn tekeningen zijn mijn smaak, maar stellen me dan wel voor een uitdaging om ze toch te gaan kleuren. Maar ik ben nu eenmaal gek van Boeddha's. Ben ook heel trots op deze tekening zoals hij geworden is. Bennett Klein is toch wel één van mijn favoriete tekenaars. Hoop dat hij nog vele mooie prachtige gedetailleerde tekeningen maakt.  Ik wens jullie allemaal succes met kleuren.



Zoals jullie al kunnen lezen is het gewoon een supergaaf boek en voor ieder wat wils ... Ben je er nog niet helemaal zeker van? via het filmpje  hebben jullie inzage in het boek ... 
Ik heb hem gebruikt van youtube...


Ook heb ik het filmpje van zijn 2e boek erbij geplaatst ....


Bennett klein is te volgen via zijn facebook of zijn Colour my Sketchbook groep
Gekleurd door Toos Jongeling 
Gekleurd door Lindsay 


1 opmerking: