zondag 6 maart 2016

Marco Raffine Kleurpotloden !

Het lijkt een ware hype in kleurland deze kleurpotloden.. De Marco Raffine 72 stuks voor net geen 19 euro incl verzenden .Ze zijn online te bestellen via Ebay, Amazon en Aliexpress
Bij laatst genoemd heb ik ze besteld.En daar plaats ik dus ook een link van bij.
Eerst twijfelde ik wel wat om ze te bestellen hoor .Dit ook om de afstand. Was het wel veilig etc etc.. Maar alles is goed verlopen!

Zelf heb ik ze 9 januari besteld en ontving ze op 9 februari het heeft echt een hele poos geduurd voor ik ze had,
Maar was het wachten dik waard ...En ik zelf ben natuurlijk heel ongeduldig dus duurde het allemaal extra lang.
En het Chinese nieuwjaar zat  er tussen vandaar de vertraging je kan ze namelijk al binnen 2 weken in huis hebben.

Toen ik het pakje binnen kreeg viel me direct op dat het super goed verpakt was.Ze zaten in een kartonnen doosje verpakt met een noppenfolie.En had geen last van gebroken punten of beschadigde potloden.
Het eerste wat me opviel waren de kleuren. Owww wat mooi helder...
De set bestaat uit 72 heldere kleuren die je mooi laag over laag kan gebruiken. Ze zijn mooi te doezelen. Eigenlijk een super kwaliteit potlood voor een betaalbare prijs.











Waar mee te vergelijken? Vind ze zachter dan mijn Bruynzeel en Colorpep,s.. En 10 keer beter dan mijn Spectrum Noir kleurpotloden die veel duurder waren. Let op dit is mijn persoonlijke mening Er zijn genoeg mensen die de S.N potloden wel degelijk goed vinden .. Maar moet ik kiezen tussen de Marco Raffine 18,46 en de Spectrum Noir ( set 5 dozen 100 euro) kies ik met stip de Marco Raffine ...

Ook heeft iemand een super leuk Filmpje gemaakt om het verschil van verschillende merken te laten zien Mede door dit filmpje heb ik ze dus aangeschaft.
Dus wil je een set betaalbare potloden en heb je geduld dan zou ik zeker weten deze kleurpotloden aanraden.. En nee geen visa kaart of dergelijke nodig hier kan je tegenwoordig ook gewoon met Ideal betalen. ze zijn te bestellen via de volgende Link  Marco Raffine voor 18,46





gemengd 










































7 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het delen van je review! Ik had ze laatst al ergens voorbij zien komen en was er wel benieuwd naar. Als ik dit zo lees.....ga ik na salaris payday even een bezoekje brengen aan Aliexpress =D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk dat je er echt geen spijt van gaat krijgen Sandy... Zijn prachtige kleurpotloden in gebruik :)

      Verwijderen
  2. Ik heb er ongeveer 3 weken op gewacht als er wat is kun je chatten in het engels je krijgt altijd antwoord en de potloden vandaag 5 maart gebruikt super fijne kleurpotloden heb ook de faber castell polychoms die zijn net wat beter maar maakt niet veel verschil alleen het aantal verder zeg ik kopen via aliexpress prima

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag via jou link besteld, Dank je wel voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Corien .. Leuk dat je deze potloden hebt besteld na het lezen van mijn review ... Ik hoop dat je er net zoveel plezier mee zal hebben als wat ik heb :) .. Ze behoren nog steeds tot mijn favoriet :)

      Verwijderen
  4. Ik heb jammer genoeg minder goede ervaringen met aliexpress en de winkel angel deal
    Ik zit in een voortdurend geschil potloden zouden verstuurd zijn echter nooit iets ontvangen 😩

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeft u ook een dispute geopend? want dan gaat alie express zich er mee bemoeien en waarschijnlijk heb je 95% kans dat je het geld dan wel terug krijgt ;)

      Verwijderen