maandag 15 februari 2016

Dierenmandala,s kleuren

Van Uitgeverij Akasha  mocht ik het boek Dierenmandala,s kleuren van Trudy Dijkstra  reviewen. Dank jullie wel
hiervoor!

Als ik pakje thuis krijg valt dit boek mij direct al op. Wat een prachtige uitstraling heeft dit boek zeg.
Erg rustgevend.
Als ik het boek door begin te bladeren valt me op dat er ontzettend mooie dieren mandala,s in staan.
En weet vrijwel meteen welke ik wil gaan kleuren.De vlinders en ben ook dik tevree met het resultaat.
Het papier werkt mooi mee bij het gebruik van potlood.

De 2e plaat die ik heb gekozen heb ik gekleurd met stiften dit drukte wel erg door. Maar Gelukkig
zijn de boeken van uitgeverij Akasha allemaal enkelzijdig waardoor het doordrukken in dit geval niet uitmaakt.
Voor de rest werkte het prima om er met stift in te werken.








De kleurplaten die hier in staan zijn erg veelzijdig van papegaaien ,spinnen,olifanten tot katten...
Je kan ze helemaal eigen style inkleuren. Maar ook natuurlijk natuur getrouw.Kortom een heerlijk
boek waar je uren plezier aan kan hebben.

Of ik dit boek vaker erbij zal pakken? Jazekers vind het een prachtig boek en kan me rust hier heel erg in vinden Ik raad hem ook iedereen aan die van mandala,s houd en van dieren.

Dit super gave boek is te bestellen bij Uitgeverij Akasha maar ook de Kleurboeken-winkel heeft dit prachtige boek in hun assortiment voor 15,90


Samenvatting

De vele dieren in de mandala's in dit boek vragen erom om ingekleurd te worden.
Sommige dieren staan heel dicht bij je of zijn heel aaibaar, met andere kom je niet zomaar in contact.
Allemaal zullen ze iets bij je oproepen. Misschien wordt de olifant dan wel geel of de poes groen.
Of misschien kleur jij heel natuurgetrouw. Geef kleur aan je gevoel en verras jezelf.


Trudy Dijkstra heeft een grote liefde voor en veel kennis over dieren en de natuur.
Zij houdt zich al jaren bezig met mandalatekenen. Eerder maakte zij het boek "Dieren in de mandala"










Geen opmerkingen:

Een reactie posten