zondag 22 november 2015

Kleur Manga- Harlequin

Van HarperCollinsHolland  mocht ik het boek Het Monster Manga Kleurboek reviewen.
Dank jullie wel hiervoor ...



Ben je fan van het monster boek manga dan is dit kleurboek zeker wat voor jou.
En eerlijk zelf ben ik niet bekend met het boek maar ik vind dit boek als niet bekend met Manga al heel erg leuk.

Als ik het boek binnen krijg en de omslag zie ben ik al om.
Zoals de omslag het al zegt staat hij boordevol manga,s.
De manga,s die er in staan zijn verschillende stylen van hip hop,sakura,gothic, Lolita enz enz
zelf had ik nog nooit manga gekleurd maar vond het super leuk om te doen.
De kleurplaten die er in staan zijn dubbelzijdig gedrukt. Met een zwarte of witte achtergrond.

Ik heb getest om met stift te kleuren en het viel me op dat hij wel iets doordrukt ...
voor de rest werkt stift fijn op dit papier.
De tweede kleurplaat die ik uit dit boek kleurde was gewoon met kleurpotlood,
en werkte voor de rest fijn.

Ik ben van mening of je nu Manga fan bent op niet denk dat iedereen zich wel met dit boekje kan vermaken.
De kleurplaten die er in staan zijn verrassend. en denk wel naar ieders smaak ...Love it!!







Ben je nieuwsgierig geworden naar dit super gaaf boek. Bij de supermarkt ligt hij in de schappen en  is hij te bestellen bij Harlequin voor 7,95

.

1 opmerking: